سرآمد اخبار
بیت کوین
اخبار داغارز و طلابازار

بیت کوین صعودی یا نزولی؟ /سنگین‌ترین حجم لیکویید معاملات فیوچرز در چند ماه اخیر

میلاد جانه

بازار رمزارزها پس از ریزش روز جمعه اکنون در یک حالت توقف بسر‌ می‌برد. امروز حتی شاهد این بودیم که تلاش‌هایی ناموفق برای بازپس‌گرفتن حمایت 22500 نیز صورت پذیرفتند.

حال پرسش این است که از همینجا که بازار ایستاده است آیا صعود خواهیم داشت یا ریزش؟

به نظر باید برای سناریوی ریزش بیشتر تا 21500 آماده باشیم اما صعود را معامله کنیم، به این معنا که با مدیریت ریسک اصولی احتمال ریزش بیشتر را دست‌کم نگیریم اما روی صعود حساب کنیم.

چه دلایلی برای اتخاذ چنین استراتژی وجود دارند و چگونه بازار می‌تواند احتمالاً پس از چند روز درجازدن مجدداً به نواحی بالاتر صعود کند.

البته همین صعود هم برای ادامه‌داربودن باید لزوماً حداقل تا 25 هزار بالا رود چراکه در غیر این صورت احتمال تشکیل الگو های نزولی زیاد خواهد شد.

سنگین‌ترین حجم لیکویید معاملات Long در چند ماه اخیر

طبق داده‌های کریپتوکوانت، دیروز صبح، در تایم‌فریم یک ساعته حدود ۴۲ میلیون دلار از معاملات Long فیوچرز لیکویید شد. پس از سقوط LUNA و سپس سقوط صرافی FTX، این سنگین‌ترین حجم لیکویید شده در معاملات Long بود.

با توییت ایلان ماسک، ۲۳۵ میلیون دوج‌کوین توسط ۲۰ نهنگ برتر دوج جابجا شد

طی ۱۶ ساعت گذشته، دو انتقال بزرگ دوج‌کوین شناسایی شده است. نخستین جابه‌جایی از ۲۰ نهنگ برتر دوج‌کوین بود که حدود ۹.۵ میلیون دلار را به یک کیف‌پول دیگر که باز هم در بین ۲۰ کیف‌پول بزرگ بوده، منتقل کرده است.

دومین جابه‌جایی حاوی ۱۱۱ میلیون دوج‌کوین، به ارزش ۸.۵ میلیون دلار از یک کیف‌پول ناشناس به آدرس کیف‌پول یکی از ۲۰ نهنگ بزرگ دوج منتقل شده است.

مجموع این انتقال‌ها ۱۸ میلیون دلار (۲۳۵ میلیون دوج‌کوین) ارزش‌گذاری می‌شود.

این انتقالات چند ساعت پس از توئیت ایلان ماسک انجام شد که نوشت قبلاً در فضای ارزهای دیجیتال بودم، اما حالا به هوش مصنوعی علاقه‌مند شده‌ام.

نرخ توکن سوزی شیبا اینو از 7 هزار درصد عبور کرده است!

به لطف تلاش های سرمایه گذاران شیبا اینو، نرخ توکن سوزی این ارز دیجیتال به سطح خیره‌کننده 7,909 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است،

به‌طور کلی در یک روز و هفت روز گذشته به ترتیب 43,192,602 و 148,357,592 توکن شیبا اینو سوزانده شده است،

علاوه بر این داده های وب سایت شیبابرن (Shibburn) نشان میدهد که سرمایه گذاران این ارز دیجیتال از اواخر سال 2021 تواسنته‌اند 410,385,292,187,342 توکن از آن را بسوزانند …!

اخبار مرتبط

چشم از این ارز دیجیتال بر ندارید / منتظر انفجار قیمت رمزارزها باشیم؟

میلاد جانه

پیش‌بینی قیمت ۲۰۰ هزار دلاری از بیت‌کوین | قیمت انواع ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

قیمت بیت کوین همچنان در کانال ۲۱ هزار دلاری

میلاد جانه

تداوم روزهای خوش بورس /شاخص کل 35 هزار واحد رشد کرد

میلاد جانه

شیبا در انتظار انفجار قیمت تاریخی

ارزش صف های خرید به فروش چربید

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید