سرآمد اخبار
معروفخانی
اخبار داغاخبار شرکت هااقتصادتولید تجارتصنعت و معدن

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از واحد فولادسازی مطرح کرد: همدلی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و افزایش تولید

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: خوشبختانه طی دو سال اخیر هماهنگی و همدلی بسیار خوبی میان واحدهای ستادی و تولیدی فولاد هرمزگان برقرار شده است و به همین دلیل شاهد رکوردشکنی‌ها و افزایش تولید بوده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، عطاالله معروفخانی طی بازدید شبانه از خطوط تولید فولادسازی و ریخته‌گری، با اشاره به رکوردشکنی‌های دو ماه نخست امسال فولاد هرمزگان، بیان کرد: در سال «مهار تورم، رشد تولید»، ثبت رکوردهای پی در پی در فولاد هرمزگان نشان از یک برنامه‌ریزی دقیق و انجام پروژه‌های بهبود جهت افزایش تولید دارد و خوشبختانه با تداوم بخشیدن به استراتژی‌های صحیح، به رکوردهای بسیار بالایی دست یافتیم.

وی با اشاره به رشد 6 درصدی تولید تختال در دو ماه نخست امسال، افزود: مهم‌ترین رمز موفقیت فولاد هرمزگان ، همدلی و هماهنگی کامل میان همه واحدهای تولید و همچنین واحدهای تولیدی و ستادی بوده است و این نشان می‌دهد که فولاد هرمزگان در بخش‌های مختلف خود یکدست و یکدل شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با حمایت از برنامه‌ها و استراتژی های تدوین شده برای واحد فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، مهم‌ترین هدف شرکت را در سال جاری ثبت یک رکورد تولید سالیانه دیگر دانست و تاکید کرد: به تک تک کارکنان فولاد هرمزگان ایمان دارم که می‌توانند با روحیه جهادی در هر شرایطی بر مشکلات فائق بیایند و باز هم شاهد ثبت رکوردهای دیگری باشیم.

اخبار مرتبط

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد: انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری خاص در راستای تحقق اهداف شعار سال

میلاد جانه

دبیر اجرایی سومین کنفرانس بین‌المللی علوم کواترنر هشدار داد: بحران آب و خاک و مخاطرات طبیعی انسان و اکوسیستم را به طور جدی به خطر می‌اندازد

میلاد جانه

افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ ارزیابی جدید دیگری در سامانه کدال افشا شد

میلاد جانه

برای نخستین بار در کشور و با همکاری فولاد هرمزگان؛ دستگاه کوره دوار RHF در مقیاس صنعتی ساخته می‌شود

میلاد جانه

بانک آینده؛ پیش‌گام در عرصه مسئولیت‌ اجتماعی

میلاد جانه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید