سرآمد اخبار
پردیس
اقتصاد

کاهش عجیب قیمت مسکن در پردیس

قیمت آپارتمان‌ها در شهر اندیشه نیز همزمان با دیگر شهرها از جمله پرند و پردیس در مدار کاهشی قرار گرفته و آمارها نشان‌دهنده از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت در این شهر است.

مشاهدات میدانی از بنگاه‌های املاک در شهر اندیشه، نشان دهنده کاهش ۱۵ درصدی قیمت مسکن در این شهر است.

به گفته مشاوران املاک فعال در این منطقه، طی یک ماه گذشته قیمت مسکن در شهر اندیشه متری بین دو تا چهار میلیون تومان کاهش یافته به طوری که هر واحد حدود ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان بستگی به شرایط افت قیمت داشته است.

به عنوان مثال، قیمت واحد ۷۱ متری با تمام امکانات از ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است.

همچنین آپارتمان ۷۶ متری با تمام امکانات را در یک ماه پیش حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده بودند، اما امروز قیمت این واحد حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

بنگاه‌های املاک فعال در شهر اندیشه بر این باور هستند که فروشنده‌ها به خصوص کسانی که پول لازم هستند کاهش بیشتری داده‌اند، اما با وجود این تخفیف‌ها باز هم خریداران استقبال نمی‌کنند.

سازندگانی که به دنبال احتکار مسکن هستند

با وجود کاهش قیمت مسکن در اندیشه، اما سازندگانی در این شهر در حال ساخت و ساز هستند که با وجود اتمام واحدهای خود، نسبت به احتکار مسکن اقدام کرده‌اند؛ مسأله‌ای که به عقیده مشاوران املاک می‌تواند زنگ خطری برای افزایش مجدد قیمت مسکن در این شهر باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار/ این خودرو ۴۰ میلیون تومان گران شد

میلاد جانه

ارز واردات چای تأمین شد

میلاد جانه

بورس در شروع معاملات هفتگی سبز پوش شد/ گروه خودرو عامل تقویت شاخصل کل

میلاد جانه

حرکت صعودی طلا آغاز شد /قیمت طلا تا کجا بالا می‌رود؟

میلاد جانه

طرح آزمایشی تخصیص سهمیه سوخت با کارت بانکی تا پایان تیر آغاز می شود

میلاد جانه

سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف می‌شود؟/ سیگنال مثبت وزارت صمت به دلالان بازار!

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید