سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت ها

امکان صدور و ابطال صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان بانک آینده

 در راستای تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری و با هدف رضایت هر چه بیش‌تر و رفاه حال مشتریان، امکان صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق «گسترش فردای ایرانیان» را در شعب خود فراهم کرده است.

این صندوق سرمایه‌گذاری از نوع صندوق‌های اوراق بهادار با درآمد ثابت و تقسیم سود ماهانه است و نگاهی به عملکرد این صندوق در یک ماه گذشته (دوره منتهی به 15خردادماه 1402) نشان می‌دهد؛ بازدهی بالغ بر 23 درصد برای سرمایه‌گذاران محقق شده است.

از جمله مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توان به بازدهی مناسب، امکان سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت (حتی با 10 روز ماندگاری)، امکان انجام غیرحضوری تمام مراحل و هم‌چنین امکان سرمایه‌گذاری با مبالغ پایین (حدود 100 هزار تومان) اشاره کرد.

متقاضیان سرمایه‌گذاری در این صندوق می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت صندوق سرمایه‌گذاری گسترش فردای ایرانیان به‌نشانی www.gostareshfund.ir با حضور در هر یک از شعب بانک آینده یا شرکت کارگزاری بانک آینده، نسبت به سرمایه‌گذاری در صندوق اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

پرداخت بیش از 668 هزار میلیون ریال تسهیلات غیرحضوری به مستمری‌بگیران صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

در بازدید مدیرکل بازرسی استان هرمزگان از فولاد هرمزگان مطرح شد؛ لزوم توجه به اقتصاد دریا با محوریت صنعت فولاد

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور مطرح کرد: زنگ خطر افزایش سن معادن در ایران/ جزییات همکاری معدنی با روسیه

میلاد جانه

صورت‌های مالی این بانک به تصویب مجمع رسید/ رشد 308 درصدی سود خالص بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

پس از افشاهای گسترده پیشین «وآیند» باز هم افشا کرد

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید