سرآمد اخبار
طلا
اخبار داغاقتصاد

پیش‌بینی تداوم روزهای بد طلا/ بهترین زمان برای خرید طلا!

جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز، از نگاه نه چندان امیدوارانه تحلیل‌گران به بازار طلا خبر می دهد.

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی که سرمایه‌گذاران برای پایان ماه ژوئن آماده می‌شوند، طلا بدترین عملکرد ماهانه خود را از فوریه تا کنون را ثبت کرده است.

قیمت‌ها هفته را به زیر 1950 دلار در هر اونس پایان داد. به نظر می‌رسد روند نزولی در این بازار ماندگار شده است.

جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکو نیوز، از نگاه نه چندان امیدوارانه تحلیل‌گران به بازار طلا خبر می دهد. برخی از تحلیلگران گفته اند که با حرکت نزولی در بازار، ممکن است فقط زمان اندکی باقیمانده است که حمایت حدود 1900 دلار در هر اونس آزمایش شود.

با این حال، در حالی که به نظر می رسد طلا در کوتاه مدت روند کاهشی داشته باشد، برخی تحلیلگران خاطرنشان می کنند که برای سرمایه گذاران تاکتیکی، اکنون زمان خرید است تا در برابر رکود احتمالی در بازارهای سهام و تهدید فزاینده رکود، پوششی ایجاد کنند.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures، گفت که از  روند بازار طلا در هفته گذشته ناامید شده است. با این حال، او افزود که فروش پس از اینکه بانک های مرکزی در سراسر جهان موضع  تهاجمی خود را در مورد سیاست های پولی مربوطه افزایش دادند، قابل درک است.

با این حال، او افزود که به طور سنتی، اکنون بهترین زمان برای خرید طلا و نقره است.

او گفت: «شما می خواهید طلا و نقره بخرید در حالی که همه از آن متنفرند. کاهش به 1900 دلار در طلا و 20 دلار در نقره ممکن است چیزی باشد که برای آوردن سرمایه گذاران جدید و پول جدید به بازار لازم است.»

 

این هفته، 22 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی Kitco News Gold شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، 11 تحلیلگر معادل 50 درصد نسبت به روند بازار طلا در کوتاه‌مدت  بدبین،  9 تحلیلگر، معادل 41 درصدبه این روند خوش‌بین و دو تحلیلگر، معادل 9 درصد، نیز بازار را کم نوسان ارزیابی کردند.

در نظرسنجی های آنلاین نیز 966 نفر شرکت کردند. از این تعداد، 395 نفر یا 41 درصد  روند قیمت طلا در هفته را افزایشی،  403 یا 42 درصد  این روند را نزولی و 168 رأی دهنده یا 17 درصد نیز بازار را کم‌نوسان ارزیابی کردند.

اخبار مرتبط

ریزش قیمت پژو پارس در بازار/ پژو پارس سال ۲۶۰ میلیون تومان شد

میلاد جانه

تداوم کاهش قیمت مسکن در کشور | قیمت خانه در این مناطق ۲۰ درصد پایین آمد

میلاد جانه

آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، دنا، تارا و کوییک +جدول قیمت

میلاد جانه

۵۰۰ میلیون دلار مبادلات تجاری بین ایران و ترکمنستان

میلاد جانه

طلای جهانی اوج گرفت

میلاد جانه

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۵ بهمن‌ماه/ جهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید