سرآمد اخبار
مسکن
اقتصاد

بازار مسکن تشنه تسهیلات ساخت است

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: اکنون بازار مسکن نیازمند تقویت تسهیلات ساخت است؛ بنابراین باید تمهیدات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

آقای ایرج رهبر گفت: هرچه میزان تزریق تسهیلات به سمت ساخت مسکن هدایت شود، بازار مسکن به ثبات و رونق بیشتری خواهد رسید و از سوی دیگر بسیاری از سازندگان هم در این بخش  استقبال بیشتری از این نوع تسهیلات خواهند داشت.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، هرچه تسهیلات بانکی به سمت بخش تولید کشور هدایت شود در این بخش شاهد آن خواهیم بود که بازار مسکن  با رونق و استقبال بیشتری همراه خواهد بود و این اقدام خود زمینه ساز تقویت بازار مسکن در کشور خواهد شد.

او می گوید: با افزایش میزان تسهیلات به سمت ساخت مسکن، بازار مسکن با ثبات بیشتری همراه خواهد بود و این موضوع خود می تواند بازار را با نوسان کمتر و از سوی دیگر تقویت قدرت خریداران مسکن  وسازندگان را به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ با توجه به افزایش میزان تسهیلات خرید مسکن  به ۸۰۰ میلیون تومان بسیاری از کارشناسان مسکن معتقد هستند که باید این تسهیلات به سمت ساخت هدایت شود تا بازار با آرامش بیشتری همراه باشد؛ بنابراین دولت با توجه به افزایش میزان تسهیلات ساخت مسکن  در پروژه های نهضت ملی مسکن باید اقدامات لازم را برای تقویت تسهیلات ساخت مسکن را در دستور کار خود قرار دهد.

اخبار مرتبط

مبلغ قسط وام نهضت ملی مسکن اعلام شد

میلاد جانه

تولیدکنندگان: جلوی پوشاک قاچاق به کشور را بگیرید

میلاد جانه

دارایی‌های مسدود شده ایران در کره جنوبی به بانک مرکزی سوئیس منتقل شد

میلاد جانه

صعود قیمت ها در بازار طلا و سکه | جدول قیمت ها

میلاد جانه

بعداز گذشت ۲۵ سال؛ صادرات مرغ از سرگرفته شد

میلاد جانه

تامین ۵۰ درصد پنبه مورد نیاز صنعت نساجی در داخل کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید