سرآمد اخبار
نان فانتزی
اقتصاد

نان فانتزی ها به تولید ۷۰ درصدی قبل بازگشتند

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم گفت: پس از آن شوک بزرگ افزایش ۱۰ برابری قیمت آرد واحدهای تولید نان های حجیم و نیمه حجیم به ۷۰ درصد تولید خود بازگشتند.

محمد جواد کرمی در گفتگو با بازار در خصوص وضعیت تخصیص آرد به واحدهای تولیدی نان های حجیم و نیمه حجیم و فعالیت آنها اظهار داشت: اگر چه مشکل تخصیص آرد یارانه ای به نان فانتزی ها مرتفع نشده است اما پس از آن شوک بزرگ افزایش ۱۰ برابری قیمت آرد واحدهای تولید نان های حجیم و نیمه حجیم به ۷۰ درصد تولید خود بازگشتند.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی تولید نان های فانتزی به دستگاه های هوشمند خرید نان مجهز نشدند، افزود: به واحدهایی که این دستگاه های داده شده باید آنها را عودت دهند.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم گفت: اکنون این خمیر مایه بدون اینکه نیاز داخل را تامین کند صادرات شده و اجازه واردات آن به دلیل تولید در داخل داده نمی شود.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم در خصوص معظل جدیدی که پیش پای تولید کنندگان نان های فانتزی است، بیان کرد: اکنون مشکل اصلی ما مواد اولیه است که در بازار کمیاب شده است.

وی با بیان اینکه خمیر مایه یکی از ارکان مهم در تولید نان فانتزی است، خاطرنشان کرد: اکنون این خمیر مایه بدون اینکه نیاز داخل را تامین کند صادرات شده و اجازه واردات آن به دلیل تولید در داخل داده نمی شود.

کرمی عنوان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب یا پس از تامین نیاز داخلی صادر شود و یا اجازه واردات داده شود تا این صنف با مشکل تامین مواد اولیه روبرو نشوند.

اخبار مرتبط

هشدار به واردکنندگان آیفون ۱۴ و ۱۵

میلاد جانه

وزیر اقتصاد: باید مناطق آزاد را آزاد کنیم

میلاد جانه

افزایش عجیب قیمت کوئیک، شاهین، سمند و پژو پارس در بازار | جدول قیمت

میلاد جانه

سقوط آزاد در بورس / وضعیت بازار نابسامان است!

میلاد جانه

وزیر اقتصاد: ۱.۵ میلیون تومان سهام به نوزادان سال ۱۴۰۱ تعلق می‌گیرد

میلاد جانه

فرشاد مومنی: بدون توسعه؛ روی آرامش را نمی بینیم/ تمام کارهای ضدتوسعه را در برنامه هفتم قالب کرده اند!

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید