سرآمد اخبار
بورس
اقتصاد

تزریق نقدینگی ۱۳۸ میلیارد تومانی افراد حقیقی به بازار سهام

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات سهام و حق تقدم به رقم ۶.۹ همت رسید.

رباب وفایی گفت: اُفت قابل توجه قیمت برخی از سهام در کنار گزارش‌های خوب فصل بهار و مجامع سالیانه شرکت‌ها و بحث‌های مربوط به بازگشت مجدد بورس کالا به مدار عرضه خودرو دست به دست هم می‌دهد تا شاهد برگشت و افزایش تقاضا باشیم. تعدیل مثبت صنعت پالایش و شایعاتی از تغییر تصمیم گیری‌ها در مورد خوراک پتروشیمی‌ها هم به گوش می‌رسد.

او گفت: امروز شاهد افزایش ارزش معاملات و ورود پول‌های حقیقی به سهام و حق تقدم و خروج نقدینگی از صندوق‌های با در آمد ثابت بودیم که پارامتر‌های امیدوار کننده برای بهبود روند معاملات در روز‌های آتی هستند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: هرچند متاسفانه ایجاد فضای بی اعتمادی در بازار با رفتار‌ها و دستورالعمل‌های سلیقه‌ای دید نوسانی را بین اهالی بازار افزایش داده است.

امروز ارزش معاملات سهام و حق تقدم به رقم ۶.۹ همت رسید، همچنین امروز ورود پول حقیقی‌ها ۱۳۸ میلیارد تومان و تراز منفی ۳۷۵ میلیارد تومانی در صندوق‌های با درآمد ثابت ثبت شده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز تعداد نماد‌های مثبت ۵۶۰ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۲۱۵ نماد بود و در نهایت شاخص کل با افزایش بیش از ۲۶هزار واحدی به سطح ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار واحد رسید.

اخبار مرتبط

تا پایان سال ۱۴۰۰ انتظار رشد جهشی از بورس نداشته باشید/ نیمی از سهام هنوز در صف‌های فروش قفل شده‌اند

زینب یزدانی

در آغاز معاملات بازار سرمایه‎‎‎؛ اُفت ۱۱ هزار و ۶۸۷ واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

اوراق تبعی بورس؛ شمشیری دولبه

میلاد جانه

چراغ قرمز بورس در اولین روز هفته | کاهش ۲۱ هزار و ۱۲۹ واحدی شاخص کل

میلاد جانه

عشقی: خروج سیمان و فولاد از بورس کالا فعلاً منتفی شده/ ایرادات رفع می‌شود

میلاد جانه

تاثیرپذیری مثبت بازار سرمایه از ارز تک نرخی

دیدگاهتان را بنویسید