سرآمد اخبار
بورس
اخبار داغاقتصاد

افت ۹۳۴۲ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.

به گزارش مهر، در یک ساعت و ۴۲ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۳,۴۴۸ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۲۴% افزایش داشته است. و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، کاهش قابل توجهی نداشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان را نشان می‌دهد.

امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای پنجمین روز متوالی با ثبت رقم ۳۶۱ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۲۷۶ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. صندوق‌های درآمد ثابت امروز نیز شاهد ۶۵ میلیارد تومان خروج نقدینگی بوده‌اند.

ارزش صف‌های خرید ۴۲۵ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۲۴ میلیارد تومان افزایش داشته است.

این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۵۵ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۳۶ میلیارد تومان قرار دارد.

تا این لحظه بیشترین ارزش معاملات را گروه بانکی با ثبت رقم ۴۷۹ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داده است.

پس از آن گروه‌های خودرویی با ارزش معاملات ۳۲۷ میلیارد تومان (۰.۴ برابر میانگین هفتگی) و فلزات اساسی با ارزش معاملات ۲۴۵ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

گروه نهادهای مالی واسط با ارزش معاملات ۱۵۵ میلیارد تومان (۱.۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است.

پس از آن گروه بانکی با ارزش معاملات ۴۷۹ میلیارد تومان (۱.۱ برابر میانگین هفتگی) و گروه بیمه با ارزش معاملات ۲۰۳ میلیارد تومان (۱ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

اخبار مرتبط

۲ تصمیم مهم دولت برای حمایت از بازار سرمایه

زینب یزدانی

استاد دانشگاه علامه مطرح کرد: 89 درصد کل فقرای ایران از شاغلان هستند / با این برنامه هفتم توسعه، بحران های ایران تشدید می شود!

میلاد جانه

تولید نفت ایران به ۳.۲ میلیون بشکه در روز رسید

میلاد جانه

تولید قزل آلا به ۱۱۵ هزارتن می رسد

میلاد جانه

روزهای خوش بورس ادامه دارد /شاخص کل در مسیر بازپس‌گیری سطوح از دست رفته

میلاد جانه

افزایش بیش از ۵ هزار واحدی شاخص کل بورس در روز کم رقم ارزش معاملات

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید