سرآمد اخبار
بیت کوین
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

پیش بینی قیمت بیت کوین با انتشار داده‌های اقتصادی ایالات متحده

بیت کوین تا لحظه نگارش این گزارش از سطح 29 هزار دلار، بازگشت قیمتی را به سطح 29 هزار و 500 دلار تجربه کرده است. آیا قیمت بیت کوین با شفاف‌تر شدن سیاست‌های فدرال رزرو و انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی آمریکا به روند صعودی خود باز می‌گردد؟

همزمان با تکامل بازار ارزهای دیجیتال، همچنان عوامل مختلفی بر مسیر قیمت بیت کوین تأثیر می‌گذارند.

فراخوان اخیر Grayscale از SEC برای تایید ETFهای بیت کوین، توجه بسیاری را به خود جلب کرده و بر پیش بینی بازار اثر گذاشته است.

از سمت دیگر انتشار ارقام تولید ناخالص داخلی سه ماهه دوم نیز در قیمت بیت کوین و چشم‌انداز بازار ارز دیجیتال تغییراتی را ایجاد کرده است.

واکنش قیمت بیت کوین به انتشار ارقام تولید ناخالص داخلی

امروز، ارزش بیت کوین با قوی‌تر شدن دلار آمریکا به انتشار داده‌های تولید ناخالص داخلی بالاتر از حد انتظار سه‌ماهه دوم 2023، واکنش کاهشی نشان داده است.

با وجود افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، واکنش بیت کوین به این مسئله ضعیف بوده، این در حالی است که شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد خود در طی دو هفته گذشته رسیده است. گفتنی است، شاخص‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که گزارش تولید ناخالص داخلی تأثیر کمی بر ارزهای دیجیتال خواهند داشت زیرا سطوح حمایتی در بالای 28 هزار و 500 دلار ضعیف هستند.

در شرایط فعلی، کارشناسان کاهش احتمالی قیمت بیت کوین را پیش‌بینی می‌کنند. با این وجود باید دید روند قیمت پس از رویدادهای مهم روز جمعه به سمت سطوح مقاومتی بالاتر حرکت می‌کند یا اصلاح بیشتری در انتظار بازار کریپتو است.

پیش بینی قیمت بیت کوین

با تجزیه و تحلیل جنبه‌های تکنیکال چارت قیمت بیت کوین، مشخص می‌شود که این ارز دیجیتال در سطح 28 هزار و 850 دلار پشتیبانی مناسبی را دریافت کرده است. وجود ساختارهای کندلی مهم در بالای ناحیه مذکور نشان دهنده این ادعا هستند.

در حال حاضر بیت کوین مشخصا زیر سطح مقاومت 29 هزار و 500 دلاری قرار دارد. گفتنی است، این مقاومت توسط یک خط روند نزولی مشاهده شده در بازه زمانی چهار ساعته تقویت می‌شود.

اگر بیت کوین موفق شود از مرز 29 هزار و 500 دلار عبور کند، مقاومت بعدی قیمت احتمالاً در حدود 30 هزار دلار قرار خواهد داشت که اهمیت روانی بسیاری نیز برای معامله‌گران دارد. علاوه بر این، مقاومت مهم بعدی این ارز دیجیتال نیز در زیر سطح 30 هزار و 350 دلار قرار خواهد داشت.

در سمت دیگر روند، اگر بیت کوین به زیر سطح 28 هزار و 850 دلار شکسته شود، منطقه حمایتی مهم بعدی همچنان حدود 28 هزار دلار است.

سقوط به زیر این سطح می‌تواند منجر به کاهش بیشتر قیمت حتی به سمت 27 هزار دلار و پایین‌تر از آن در حدود 26 هزار و 400 دلار شود.

منبع: تجارت نیوز

اخبار مرتبط

پیش بینی تحلیلگر معروف از آینده ارزهای دیجیتال / بیت کوین بخریم؟

میلاد جانه

تحلیل بیت کوین / منتظر بیت کوین ۴۰ هزار دلاری باشیم؟

میلاد جانه

آخرین وضعیت بازار رمزارزها | بیت‌کوین رکورد صعودی دیگری ثبت کرد

میلاد جانه

کلیدی‌ترین حمایت بیت کوین کدام است؟ تحلیل‌گر مطرح پاسخ می‌دهد

میلاد جانه

بازار رمزارزها بهاری شد / اتریوم کانال ۱۸۰۰ دلاری را پس گرفت

میلاد جانه

پیش‌بینی جدید از قیمت بیت‌کوین / تاثیر نرخ بهره

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید