سرآمد اخبار
رییسی
اجتماعیاقتصادسیاست

رئیس جمهور: تا امروز از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای شکایت نکردم

رئیس جمهور گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری‌ای و شخصی شکایت کرده، می گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ خبرنگار و رسانه‌ای شکایت نکردم.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه همزمان با ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران اظهار داشت: به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه ملی، مکتوب، دیجیتال و همه کسانی که در کسوت کار رسانه‌ای و خبررسانی هستند خسته نباشید عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: رساندن خبر، بیان رویدادها، رخدادها و وصف خبرنگار و راوی بسیار مهم است، این موضوع در مضامین دینی و فرهنگ دینی ما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه عاشورا از رخدادهای بزرگ تاریخ اسلام است، افزود: روایتگری و بازگوکردن همه زوایای عاشورا را برخی بر عهده داشتند که ما امروز مرهون آنها هستیم. حضرت زینب (س) وقایع عاشورا را بسیار دقیق توصیف کردند.

آیت الله رئیسی خطاب به خبرنگاران گفت: صمیمانه از زحمات بسیاری که در شرایط مختلف و فراز و فرودها برای اینکه بتوانید در مقابل جریان خبری و رسانه ای دشمن که به دنبال آن است که حق را باطل و باطل را حق جلوه بدهد و فضا را غبار آلود کند، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مدیران و مردم هستند، از رسانه ها خواست در جهت تنویر افکار عمومی تلاش کنند.

رئیس جمهور در ادامه جریان سازی را از دیگر وظایف رسانه ها برشمرد و افزود: نکته مهم جریان سازی است که دشمن می خواهد در این جریان رسانه ای و شناختی انجام دهد. دشمن می خواهد ایمان ها را تضعیف و امیدها را ناامید کند.

آیت الله رئیسی بیان داشت: ایمان و امید هر دو مورد هدف دشمن است و تحلیل ها و گزارشات آنها ناظر بر این مسائل است که قصد دارند امید را در دل مردم به یاس تبدیل کنند.

وی ادامه داد: شما به عنوان رسانه امیدآفرینی در دل مردم امید آفرینی کنید. تقویت ایمان ها و ایجاد امید دولتمردان و مسئولان در اقدام و عمل و افکار رسانه در تبیین مسائل باید صورت بگیرد.

رئیس جمهور اضافه کرد: سخن گفتن باید بر اقدام عملی مبتنی باشد ماموریت ما برای تقویت ایمان ها و امید در جامعه به ویژه در نسل جوان مشترک است.

رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: ما و شما برای تقویب ایمان ها و تقویت امید در جامعه مسئولیت مشترکی داریم.

وی گفت: در روز اول دولت گفتم اگر دولت از رسانه ای، خبرگزاری ای و شخصی شکایت کرده، می گذریم. امروز هم باید بگویم تا امروز من از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم.

اخبار مرتبط

صعود قیمت شوینده‌ ها | مایع لباسشویی ۱۵ تا ۳۰ درصد گران شد

میلاد جانه

پرداخت عوارض ۵۰ درصدی برای صادرکنندگان خرما لازم‌الاجرا نیست

میلاد جانه

حمله موشکی سپاه به مقرهای داعش در سوریه و موساد در اربیل عراق

میلاد جانه

بورس سبز شد | رشد ۱۱۰۴ واحدی شاخص کل

میلاد جانه

هیچ کمبودی در درهم نداریم/ جایگزینی ارزهای محلی با دلار و یورو

میلاد جانه

جایگاه ایران در میان فولادسازان برتر جهان | رتبه ایران را ببینید

دیدگاهتان را بنویسید