سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازارها و خدمات مالی

گروه خودرو ناجی بورس می شود؟

میلاد جانه

شاخص کل بورس امروز 25 مرداد 1402 به محدوده حمایتی معتبر ۱.۹۵۰ نزدیک می شود که انتظار می رود بازار در این محدوده حمایت شود.

سهم خودرو بسته شده و اخبار مجمع فوق العاده خودرو می تواند مستقیما روی بازار و به ویژه گروه خودرو تاثیر مستقیم داشته باشد.

صحبت های سخنگوی دولت در ارتباط با واگذاری خودروئی ها می تواند باعث شود تا امروز معاملات منطقی تری بر گروه داشته باشیم ضمن این که باید توجه داشته باشید برداشتن ارز ۲۸.۵۰۰ برای خودروسازها. قطعا باید به افزایش قیمت محصولات منجر شود.

گروه پالایشی که گزارش های یه ماهه ضعیفی داشت ظاهراً گزارش های شش ماهه خوبی خواهند داد چنان چه فرمول سابق برای پالایشی ها اجرا گردد قطعا باعث رشد محسوس سهام پالایشی می شود.

با دور شدن از فضای ارز ۲۸.۵۰۰ کم کم باید منتظر شناسایی سود از محل تسعیر ارز توسط بانکی ها بود قبلاً عرض کردم اکثر نمادهای بانکی وضعیت بنیادی مناسبی دارند و در رشد آتی شاخص, گروه بانکی نقش اساسی دارد وتجارت با عرصه بمولد و وبصادر با عرضه توسعه_نیشکر می توانند مورد توجه باشند در این گروه ونوین با گزارش عالی که در سه ماهه داشت احتمالا یه گزارش شش ماهه بسیار خوب هم خواهد داشت اگر سودآوری نوین برای سه ماهه دوم تکرار شود رشد بسیار خوبی خواهد داشت.

داروئی ها کم کم افزایش نرخ می گیرند ( البته متاسفانه برای مردم) عموما رشد داروئی ها در آستانه گزارشات فصلی اتفاق می افتد و با نزدیک شدن به موعد گزارش های فصل تابستان باید منتظر تحرکات خاص در گروه دارو بود.

اخبار مرتبط

پیش بینی بورس سه شنبه 15 فروردین 1402 / بهار بازار ادامه دارد؟

میلاد جانه

روز کم نوسان بورس با کاهش شاخص کل پایان یافت

میلاد جانه

یک اتفاق جدید برای بورس

میلاد جانه

پیش بینی قیمت بیت کوین /علاقه موسسات به خرید ارزهای دیجیتال

میلاد جانه

نگهداری بیت کوین توسط موسسات بزرگ /نگرانی جامعه شیبا اینو از یک خبر عجیب

میلاد جانه

اُفت ۹۷۷ واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید