سرآمد اخبار
بنزین
اقتصاد

وضعیت توزیع بنزین در کلان‌شهرها به حالت عادی برگشت

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: هم‌اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلان‌شهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه‌ها هستیم و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

رضا نواز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور عنوان کرد: بعد از ورود آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و پیگیری مجدانه ایشان برای حل مشکلات و تلاش شبانه‌روزی وزارت نفت و جایگاه‌داران، هم‌اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلانشهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه‌ها هستیم.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: البته همچنان مشکلاتی در سایر استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی درباره سوخت‌گیری مردم به ما گزارش شده است که به دولت منتقل کرده‌ایم و انشاالله به زودی حل خواهد شد.

وی توضیح داد: جو روانی ایجاد شده توسط برخی رسانه‌ها بر ذهن مردم از بین رفته است و با اطلاع‌رسانی مجموعه دولت این اطمینان به مردم داده شد که کمبود سوخت و یا اصلاح قیمتی رخ نخواهد داد و این موضوعات شایعه است.

نواز اظهار داشت: امیدواریم با دستورات و اقدامات ویژه به زودی مشکلات باقیمانده در توزیع بنزین در سایر نقاط هم به طور کامل برطرف شود. وضعیت هم‌اکنون در تهران و کلانشهرها تقریبا عادی گزارش شده است.

اخبار مرتبط

بورس منفی ماند | کاهش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل

میلاد جانه

سرانه مصرف آبزیان در کشور ۶.۵ کیلوگرم است

میلاد جانه

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیونی برای مستاجران اعلام شد +جزییات

میلاد جانه

وزارت اقتصاد: سرعت خروج بانک‌ها از بنگاهداری زیاد شد

میلاد جانه

امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد

میلاد جانه

ثبت ۷۲۸ هزار نفر اشتغال جدید در فصل بهار

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید