سرآمد اخبار
بورس
اقتصاد

رشد بیش از ۵۸ هزار واحدی/ شاخص کل بورس به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت

شاخص کل بورس با رشد ۵۸  هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۴۸۸ واحدی قرار گرفت.

یکشنبه ۵ شهریور، شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۵۱۶ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۶۱۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵۸  هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۴۸۸ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید. «فملی»، «فولاد» و «شستا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۵ هزار و ۵۷۰  واحدی روی پله ۷۰۰ هزار و ۴۴۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۹ هزار و ۵۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۱۰۱ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۷۸۸  میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «چند رشته‌ای ص» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

پاکشو ۴، وپاسار ۲  و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وپاسار ۲، شستا  و پاکشو ۴  بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷، کارا و نحل ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی،  کرمان و صبا  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار مرتبط

منطقه آزاد اروند قطب سرمایه‌گذاران خارجی خواهد بود

میلاد جانه

در بودجه ۱۴۰۳ تلاش شده است ناترازی‌ها، تراز شود

میلاد جانه

عدالت مالیاتی نداریم/ نمی‌توان فرار مالیاتی یک طلا فروش را به کل صنف نسبت داد

میلاد جانه

بورس قرمز ماند | افت ۵ هزار واحدی شاخص کل

افزایش ۱۵ درصدی صادرات سیب در کشور

میلاد جانه

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳ آبان ۱۴۰۲ /جدول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید