سرآمد اخبار
لوازم خانگی
اخبار داغاقتصاد

تمامی لوازم خانگی ایرانی دارای شناسه کالا و کد رهگیری هستند

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: تمام دستگاه‌های لوازم خانگی ایرانی و مخصوصا کولر‌های گازی که واردات قانونی دارند دارای کد رهگیری و شناسه اصل هستند.

پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌ خانگی گفت: ۹۹ درصد کالا‌های لوازم خانگی که از طریق فیک به دست مصرف کننده و یا مشتریان می‌رسد از طریق فروشگاه نیست و به صورت مجازی است.

او گفت: در حال حاضر برخی از فروشگاه‌های برند کالا‌های خود را زیر فروشی می‌کنند به طور مثال مثلا تلویزیون برند معتبر قیمت آن ۱۰ میلیون تومان است در صورتی که فضای مجازی تبلیغات همین برند کالا را با ۸ میلیون انجام می‌دهد که باید به این موارد شک کرد.

پازوکی گفت: عملا این جور افراد بازار لوازم‌ خانگی را متشنج و خراب می‌کنند. متاسفانه ۱۰۰ درصد کالا‌های این نوع سایت یا فروشگاه‌ها، فیک و بدون نام و نشان است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: ما درصورت مشاهده به جد برخورد خواهیم کرد. توصیه ما این است که مردم از طریق کد رهگیری که روی کالا چسبانده شده توجه و استعلام گیرند.

او گفت: تمام دستگاه‌های لوازم خانگی ایرانی و مخصوصا کولر‌های گازی که واردات قانونی دارند دارای کد رهگیری و شناسه اصل هستند و یا مردم می‌توانند با کد دستوری *#۷۷# از اصالت کالای خود باخبر شوند.

اخبار مرتبط

تا پایان تیر با تعهد محضری، به روش واردات در مقابل صادرات رفع تعهد ارزی کنید

میلاد جانه

پیش‌بینی هواشناسی؛ هوا خوب نمی‌شود!

میلاد جانه

منابع دولت در طرح «کالابرگ» پِرت شد

میلاد جانه

فرشاد مومنی در نشست «فساد و فروپاشی بازخوانی ریشه‌های سقوط رژیم پهلوی» مطرح کرد: مقابله با فساد در ساختار متصلب قدرت بی فایده است

میلاد جانه

کاهش بیش از ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

بازگشایی ثبت سفارشات چای پس از چند ماه توقف

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید