سرآمد اخبار
قاتل فراری
اجتماعیچند رسانه ها

قاتل فراری نمی‌دانست همکارش را کشته است

مردی که بعد از درگیری با همکارش فرار کرده بود، خبر نداشت مرتکب قتل شده است.

مرد افغان که هموطن خود را در شرکت باربری در تهران به قتل رسانده بود، پس از مدتی در ۱۰۰ متری محل قتل دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، مدتی قبل درگیری مرگبار در دفتر یک مرکز خدمات باربری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پایتخت گزارش شد. پس از آن ماموران نزدیک‌ترین کلانتری به آدرس اعلام شده مراجعه کردند.

به این ترتیب تحقیقات آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، برادر مقتول که جوانی افغان بود، گفت: شش ماه قبل همراه برادر بزرگم قاچاقی به ایران آمدیم و هشت میلیون تومان هم برای هر کدام از ما گرفتند. وقتی به ایران آمدیم ابتدا در کارگاه ساختمانی کار می‌کردیم و بعد در شرکت باربری مشغول شدیم. چند روز قبل برادرم با قاتل دعوایش شد و باربری را ترک کرد.

در این مدت مدام از من می‌خواست که من هم باربری را ترک کنم و با او کار کنم. اما من راضی نبودم و دلم می‌خواست همین جا کار کنم. به همین خاطر برادرم وقتی دید راضی نمی‌شوم خودش با قاتل صحبت کرد، این ماجرا ادامه داشت و روز حادثه برادرم برای صحبت در این مورد به باربری آمد که با قاتل درگیر شد و قاتل با ضربات چاقو او را کشت.

پس از این گفته‌های مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه یافت و مشخص شد که عامل قتل پس از فرار در ساختمانی در نزدیکی محل حادثه مشغول به کار شده است.

به این ترتیب قاتل در محل کار جدیدش بازداشت شد و در حالی که نمی‌دانست مرتکب قتل شده است، گفت: روز حادثه قصد قتل نداشتم، مقتول چاقو داشت و مرا زخمی کرد من هم عصبانی شدم و چاقو را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم، بعد هم چاقو را در کمد انداختم و خودم در ساختمانی که در ۱۰۰ متری آنجا بود شروع به کار کردم.

اصلا فکر نمی‌کردم ضرباتی که وارد کرده‌ام باعث مرگ او شود و به همین دلیل هم در نزدیکی محل جنایت کار می‌کردم، فقط از آن شرکت باربری رفتم که با هم چشم در چشم نباشیم تا دوباره درگیر نشویم.

با اعتراف متهم جوان، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد تا تحقیقات در این خصوص ادامه یابد.

اخبار مرتبط

هفته ای پر بارش در پیش است| آخرین روز سال بارانی خواهد بود!

میلاد جانه

هشدار بارش برف و باران / هوای ۲۱ استان برفی می‌شود

میلاد جانه

پدربزرگ ۷۰ ساله چینی همه را شگفت زده کرده است

میلاد جانه

خودکشی در ایستگاه مترو تهران

میلاد جانه

ممنوعیت تردد در مسیر کرج – چالوس به‌ مدت یک‌ماه

میلاد جانه

عجیب‌ترین بدل نامزد رونالدو (عکس)

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید