سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازار سرمایهبورس

تداوم روند مثبت بورس با شکست مقاومت مهم شاخص کل

زینب یزدانی

شاخص کل بورس موفق شده است مقاومت 2 میلیون و 100 را بشکند و هر گاه مقاومتی شکسته شود و تا زمانی که بالای این محدوده هست می تواند به روند خود ادامه دهد.

به گزارش سرآمداخبار، تغییر نرخ ارز تحولات اساسی در بسیاری از شرکت ها ایجاد می کند و یک پله بازار را از لحاظ بنیادی قوی تر می کند.

در گروه بانکی ونوین با نزدیک شدن به گزارش سه ماهه دوم می تواند مورد توجه قرار بگیرد نوینی که در سه ماهه اول سود خوبی ساخت و برخی تحلیل گران معتقدند امسال ۲۰۰ تومان سود خواهد ساخت در این گروه #وخاور گزارش خوبی داشت و وضعیت بنیادی مطلوبی دارد اما هنوز ورود پول هوشمند به سهم دیده نمی شود.

گروه پالایشی با افزایش کرک اسپردها , افزایش قیمت نفت و نرخ ۳۸۵۰۰ وضعیت خوبی دارند در این گروه شتران پتانسیل ساخت سود ۱۰۰ تومانی , شبندر سود ۲۰۰ تومانی و شپنا سود ۱۸۰ تومانی دارد.

از بین سرمایه گذاری ها وسپهر با توجه به نزدیک شدن به عرضه اولیه توسعه نیشکر می تواند مورد توجه باشد فعلا از آن جا که ح تقدم ها تمدید شد احتمالا عرصه افزایش پیدا خواهد کرد ولی روند سهم صعودیست.

در گروه داروئی دشیمی وضعیت خاصی دارد گزارش پنج ماهه شرکت عالی بود و گفته می شود شش ماهه ۳۵۰ و برای کل سال حتی تا ۷۵۰ سود می سازد بهتر هست سهم زیر نظر باشد و منتظر تائیدیه های تکنیکی برای ورود بود.

اخبار مرتبط

محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام، تمدید شد

میلاد جانه

ارزش معاملات بورس به اندازه 2 پنت‌هاوس در تهران!

میلاد جانه

عقب نشینی شاخص کل بورس از منطقه سبز پوش

میلاد جانه

اُفت بیش از ۳ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

تکرار روزهای بی‌‌رمق بورس/ شاخص کل اندکی کاهش یافت

میلاد جانه

پایان بورس امروز 10 آبان 1402 /طوفان فروش سهام کوچک، دامان بازار سهام را گرفت

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید