سرآمد اخبار
بورس
اخبار داغاقتصاد

اُفت ۹۷۷ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با افت ۹۷۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۶۵۱ واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۲۰ شهریور) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۲۹۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۹۱۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار هم شاخص کل بورس با افت ۹۷۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۶۵۱ واحدی قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۹۲۸ میلیارد تومان رسید. فملی، خبهمن و فولاد سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و تکاردان، خگستر و وخارزم سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۷۷۸ واحدی روی پله ۷۱۵ هزار و ۴۴۳ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۹۲۸ هزارمیلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۰۴ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین شیمیایی و فلزات اساسی رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

میدکو۲، اهرم  و فارس ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های میدکو ۲، خبهمن و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اخزا ۰۱۱۴ و اراد ۱۰۶۴  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اراد ۱۲۷۴،   دی و کارا ۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار مرتبط

استقبال از کالابرگ الکترونیکی بالای ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌شود

میلاد جانه

رئیس مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان؛ روش‌های مصرف ماهی در ایران محدود است

میلاد جانه

روحانی: رشد شاخص‌های بورس باید طبق پایه‌های علمی دقیق باشد

زینب یزدانی

طلای جهانی رنگ عوض کرد

میلاد جانه

گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند

میلاد جانه

قرارداد موقت کارگران با ۴ سال سابقه کار از بهمن ماه باید دائمی شود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید