سرآمد اخبار
هواشناسی
اجتماعیاخبار داغچند رسانه هاگردشگری و میراث فرهنگی

هوای این مناطق تا سه‌شنبه بارانی است

ربیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: سامانه بارشی از امروز تا روز سه‌شنبه مجددا در شمال گیلان، شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال اردبیل و شرق و غرب مازندران تشدید خواهد شد.

به گزارش تسنیم، صادق ضیاییان افزود: امروز یکشنبه ۲۶ شهریور با نفوذ مجدد جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر فعالیت سامانه بارشی تشدید علاوه بر باران، وزش باد و کاهش نسبی دما استان‌های شمالی را در بر می‌گیرد.

ضیاییان گفت: بارش‌ها امروز در شمال گیلان شدید است اما در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل شمالی با شدت کمتر ادامه دارد.

وی گفت: فردا دوشنبه ۲۷ شهریور هم بارش باران در شمال شرق آذربایجان شرقی، شمال اردبیل، گیلان، شرق مازندران تشدید می‌شود و با شدت کمتر در مناطقی از سواحل خزر، شمال‌غرب، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز ادامه دارد.

به گفته رییس مرکز ملی پیش بینی امروز همچنین کاهش نسبی دما در دامنه‌ای جنوبی البرز همراه با ابرناکی و وزش باد گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نیز در شمال‌شرق و شرق کشور وزش باد تقویت می‌شود و سبب خیزش گرد و خاک در زابل خواهد شد.

وی با بیان اینکه سواحل غربی خزر امروز و فردا مواج است، گفت: بعد از ظهر امروز تا فردا کل سواحل خزر مواج خواهد بود که نسبت به انجام شنا هشدار داده شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

برف و باران دوباره آب‌و‌هوای کشور را تازه می‌کند‌

میلاد جانه

با این ترفند‌های صبحگاهی از شر خستگی خلاص شوید

میلاد جانه

دخترکشی هولناک به دست پدر سنگدل در تهران

میلاد جانه

نصب آزمایشی دوربین در خروجی بزرگراه‌های تهران

میلاد جانه

تداوم آلودگی هوا در پایتخت/ وضعیت هوا نارنجی است

میلاد جانه

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور | تردد در این جاده ها ممنوع است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید