سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی سمنان خبر داد: مطالعات فرونشست زمین در ۲ دشت سمنان تکمیل شد

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر؛ تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

میلاد جانه

20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

میلاد جانه

اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه: فولاد هرمزگان همسو و همراستا با استراتژی‌های فولاد مبارکه پیش می‌رود

میلاد جانه

آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید