سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

آغاز عرضه گواهی سپرده خاص با نرخ ۳۰ درصد در شعب بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران؛ “طرح ماندگار” بانک رفاه کارگران رونمایی شد

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جلسه مشترک با استاندار هرمزگان مطرح کرد؛ تکریم نیروی انسانی، رمز موفقیت فولاد هرمزگان در رکوردشکنی و افتخارآفرینی

میلاد جانه

اجرای طرح تحول زمین‌شناسی دریایی گیلان در راستای کمک به توسعه پایدار این منطقه تجاری- اقتصادی/تخلیه پسماندها فاجعه‌ای برای محیط زیست بندر آستارا است

میلاد جانه

تفاهم‌نامه همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و این بانک امضا شد؛ بانک رفاه کارگران از احیای واحدهای راکد کشور حمایت می‌کند

میلاد جانه

در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛ فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید