سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: انتخاب شرکت نگین فولاد هرمزگان به عنوان یکی از آزمایشگاه‌های مرجع استان

میلاد جانه

آبان ماه پررکورد فولاد هرمزگان

میلاد جانه

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان: تقویت برند فولاد هرمزگان در دنیا با اجرای طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

میلاد جانه

حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد

میلاد جانه

جایزه ویژه «مدیریت ارتباطات الکترونیک» به بانک آینده رسید

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید