سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

درآیین رونمایی از اولین نقشه ژئوتوریسم کشور مطرح شد: نزدیک به 3 دهه فعالیت سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در حوزه پتانسیل‌یابی ژئوپارک‌ها و مباحث ژئوتوریسم

میلاد جانه

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده: پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود

میلاد جانه

بانک آینده نماد شفافیت اطلاعاتی

میلاد جانه

دکتر للـه‌گانی تشریح کرد: اقدامات اجرایی و برنامه‌های توسعه‌ای بانک رفاه کارگران ویژه بازنشستگان

میلاد جانه

قیمت پایه سهام شرکت ارزش‌آفرینان سیراف، بیش از 32 هزار میلیارد‌ ریال ارزش‌گذاری شد

میلاد جانه

درخشش روابط عمومی بانک رفاه کارگران در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید