سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

حضور همراه اول در کیش‌ اینوکس 1403 با هدف گسترش فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری

میلاد جانه

جایزه ملی مدیریت دانش به بانک رفاه کارگران تعلق گرفت

میلاد جانه

استاندار هرمزگان مطرح کرد: زمینه‌سازی توسعه پایدار استان با تجهیز آزمایشگاه دانشگاه هرمزگان

میلاد جانه

با سرویس “کهربامند” بانک رفاه کارگران؛ خریدتان را انجام دهید، نیازی به کارت بانکی نیست

میلاد جانه

قیمت پایه سهام شرکت ارزش‌آفرینان سیراف، بیش از 32 هزار میلیارد‌ ریال ارزش‌گذاری شد

میلاد جانه

معاون مدیرکل دفتر زمین‌شناسی، مهندسی و زیست‌محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: فرونشست با نرخ متفاوت در دشت‌های کشور در حال پیشرفت است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید