سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

فراخوان عمومی تامین‌‌کنندگان تجهیزات تولید داخل

میلاد جانه

از سوی بانک رفاه کارگران؛ فروش اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) آغاز شد

میلاد جانه

چشم‌اندازی به لزوم شناسایی و اکتشاف منابع معدنی پهنه‌های آبی جنوب کشور/ بستر عمیق دریای عمان و اقیانوس هند برای اکتشاف عناصر ارزشمند معدنی مناسب است

میلاد جانه

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد هرمزگان خبر داد: اجرای موفقیت‌آمیز پروژه تعویض ترانس در فولاد هرمزگان

میلاد جانه

افشای جدید «وآیند» در کدال/ ارزش بیش از 7681 میلیارد تومانی سهام شرکت

میلاد جانه

گذاری تدریجی بر تاریخ سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور “به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تاسیس”

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید