سرآمد اخبار
تجارت
اخبار داغاقتصاد

تعداد رایزنان بازرگانی به ۷۰ نفر افزایش پیدا می‌کند

معاون وزیر صمت گفت: تعداد رایزنان بازرگانی تا پایان دولت سیزدهم به ۷۰ نفر می‌رسد.

مهدی ضیغمی معاون وزیر صمت درباره برنامه سازمان توسعه تجارت برای افزایش رایزن‌های بازرگانی، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستم تا براساس اهمیت و اولویتی که کشور‌های هدف صادراتی برای ما دارند تعداد رایزنان بازرگانی را افزایش دهیم.

معاون وزیر صمت اظهار کرد: در برخی از کشور‌ها کشش بازار خوب است و امکان افزایش صادرات به میزان قابل توجهی وجود دارد بنابراین حضور بیش از یک رایزن بازرگانی در این کشور‌ها لازم است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم که تعداد رایزنان بازرگانی را در این کشور‌ها افزایش دهیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ رایزن بازرگانی در کشور‌های هدف صادراتی استقرار دارند که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا تعداد رایزنان بازرگانی را در کشور‌های هدف صادراتی تا پایان سال به ۳۵ نفر افزایش دهیم.

وی افزود: همچنین قصد داریم تا با همکاری اداره استخدامی کشور تعداد رایزنان بازرگانی را تا پایان دولت به ۷۰ نفر افزایش دهیم.

ضیغمی با بیان اینکه براساس قانون می‌توانیم در بعضی از کشور‌های هدف نمایندگی سازمان توسعه تجارت ایجاد کنیم، گفت: ایجاد نمایندگی سازمان توسعه تجارت در کشور‌های هدف صادراتی در دستور کار ما قرار دارد که با این کار امکان خدمات رسانی بیشتر به تجار فراهم می‌شود.

اخبار مرتبط

سال سخت اقتصادی در راه است؟ / کرباسیان: سیاسیون یک مقدار کوتاه بیایند و بگذارند اقتصادیون کشور را بگردانند

میلاد جانه

اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی از بازار لاستیک

عدالت مالیاتی نداریم/ نمی‌توان فرار مالیاتی یک طلا فروش را به کل صنف نسبت داد

میلاد جانه

فرزین: سیاست تثبیت تداوم دارد/ پرداخت وام ازدواج و فرزند به همه متقاضیان بزودی

بذرپاش خبر داد: رشد ۳۳ درصدی ترانزیت کالا در کشوراقتصادیراه و شهرسازی

میلاد جانه

قیمت انواع سکه و طلا در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول جدیدترین قیمت ها را ببینید

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید