سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

به منظور تجمیع داده‌های اکتشافی و زمین‌شناسی کشور محقق می‌شود: ایجاد پایگاه جامع علوم زمین کشور تا پایان سال جاری

میلاد جانه

اعطای تسهیلات بدون میانگین به دارندگان جایگاه‌های سوخت برای اولین بار از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

سومین دوره جایزه همراه اول برای رساله‌های برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات برگزار می‌شود

میلاد جانه

سلسله افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ یکی پس از دیگری

میلاد جانه

فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

میلاد جانه

شماره جدید خبرنامه فولاد هرمزگان منتشر شد +فایل دانلود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید