سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

بر اساس افشای جدید «وآیند»؛ «ایران‌مال» بانک آینده بیش از 255 هزار میلیارد تومان ارزیابی شد

میلاد جانه

مدیرعامل فولاد هرمزگان در بازدید از ایریسا: از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم

میلاد جانه

احداث تصفیه‌خانه و آب شیرین‌کن در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان توسط شرکت ارتباط فردا

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: حمایت شبکه بانکی از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی یک ضرورت است

میلاد جانه

معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت

میلاد جانه

آقای وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت تجارت‌ الکترونیکی ارتباط فردا: بانک‌ آینده؛ بانکی پیشگام در عرصه ریال‌ دیجیتال در کشور

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید