سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

با «آبانک» شعبه بانک آینده همراه شماست

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال ۱۴۰۰، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه‌ مجموعه‌ کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

ارائه خدمات متنوع بانکی باعث شده این سامانه تا مشتریان به‌راحتی از خدمات بانکی باکیفیت بهره‌مند شوند. همین تنوع خدمات باعث تمایز «آبانک» با سایر سامانه‌های بانک‌داری جدید می‌شود.

کاربران «آبانک» از سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های مختلفی استفاده می‌کنند (سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و PWA یا همان نسخه‌ تحت وب). در واقع کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود و پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنند، گزینه‌ مناسب برای استفاده از خدمات «آبانک» را انتخاب کنند.

احراز هویت در این سامانه غیرحضوری، کوتاه و از طریق تشخیص چهره و تطبیق آن با کارت ملی صورت می‌گیرد. در صورتی‌که فرد هیچ حسابی در بانک آینده نداشته باشد، پس از احراز هویت و استعلام هشت‌گانه (بدون الزام به واریز وجه) حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز برای او افتتاح می‌شود.

هم‌چنین برای مشتریانی که در حال حاضر حساب بانک آینده دارند، امکان افتتاح انواع سپرده در کمتر از۱۰ دقیقه وجود دارد.

اخبار مرتبط

مدیرکل دفتر امور آزمایشگاه‌ها و خدمات فنی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور خبر داد: دریافت گواهینامه ISO17025 برای آزمایشگاه‌های مرکز پژوهش‌های علوم زمین

میلاد جانه

حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا

میلاد جانه

حضور فعال بانک رفاه کارگران در شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

میلاد جانه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس دستگاه‌های اجرایی را برای بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برخط می‌کند

میلاد جانه

معاون وزیر صمت در افتتاح طرح تحول یزد: چالش نیروی انسانی در حوزه زمین‌شناسی/با پایش بهتر تعداد مواد معدنی کشور بیشتر خواهد شد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تشریح کرد؛ اقدامات و دستاوردهای بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید