سرآمد اخبار
بارندگی
اجتماعیاخبار داغچند رسانه ها

ورود سامانه بارشی به کشور؛ آغاز بارندگی از امروز در این استان‌ها

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی ۵ روز آینده اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) با نفوذ سامانه‌ بارشی‌ در بخش‌هایی‌ از شمال غرب‌، غرب‌، سواحل‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، ارتفاعات‌ و دامنه‌های جنوبی‌ البرز در استان‌های قزوین‌، البرز، تهران و سمنان رگبار باران، رعد و برق‌، وزش‌ باد شدید موقت‌ و در ارتفاعات‌ بارش‌ برف‌ پیش‌بینی‌ می‌شود. بیشینه‌ بارش‌ در این‌ روز در ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز مرکزی خواهدبود.

سه‌شنبه‌ این‌ شرایط‌ در نوار شمالی‌ کشور، ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز ادامه‌ خواهد داشت‌ و در نواحی‌ شرق‌ و شمال شرق‌ بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود.

چهارشنبه‌ در سواحل‌ غربی‌ دریای خزر و شمال غرب‌ و پنجشنبه‌ ـ علاوه بر این‌ نواحی‌ ـ در ارتفاعات‌ و دامنه‌های زاگرس‌ مرکزی، غرب‌ و جنوب‌ غرب‌ کشور رگبار باران، گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود.

جمعه‌ نیز سامانه‌ بارشی‌ در شمال غرب‌، غرب‌، سواحل‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ و دامنه‌های البرز و شمال شرق‌ کشور فعالیت‌ خواهد داشت‌.

طی‌ ۵ روز آینده در ارتفاعات‌ جنوبی‌ سیستان و بلوچستان، شرق‌ هرمزگان و جنوب‌ کرمان در ساعات‌ بعدازظهر و اوایل‌ شب‌، رگبار باران گاهی‌ رعد و برق‌ و وزش‌ باد انتظار می‌رود.

امروز در غرب‌، شمال غرب‌، استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز و بخش‌هایی‌ از مرکز و سه‌شنبه‌ در استان‌های واقع‌ در دامنه‌های جنوبی‌ البرز، مرکز، جنوب‌، جنوب‌ شرق‌، شرق‌ و شمال شرق‌ کشور، در بعضی‌ از ساعات‌، وزش‌ باد شدید و در مناطق‌ مستعد گرد و خاک‌ و کاهش‌ کیفیت‌ هوا پیش‌بینی‌ می‌شود.

سه‌شنبه‌ و چهارشنبه‌ دریای خزر مواج‌ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سورپرایز AFC برای علی‌ دایی و کریم‌ باقری (عکس)

میلاد جانه

امروز در تهران گردوخاک به پا می شود

میلاد جانه

گواردیولا با هوش مصنوعی مو کاشت (تصویر) 

میلاد جانه

هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای ۸ استان

میلاد جانه

هفته ای پر بارش در پیش است| آخرین روز سال بارانی خواهد بود!

میلاد جانه

سروش صحت و جواد عزتی فیلم می‌سازند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید