سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

آگهی مزایده شماره 42 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

میلاد جانه

رشد 2.5 برابری پرداخت وام ازدواج و فرزند‌آوری در بانک‌ آینده

میلاد جانه

همزمان با شروع فعالیت پایگاه جامع داده‌های علوم زمین کشور: اتصال سامانه اطلاعات مکانی ایمیدرو به پایگاه جامع داده‌های علوم زمین کشور اجرایی شد

میلاد جانه

پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان

میلاد جانه

“افق” در این بانک نزدیک است؛ اعطای تسهیلات تا سقف 300 و 750 میلیون تومان در طرح “افق” بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید