سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده تأکید کرد: بانک آینده، هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نکرده است

میلاد جانه

«آبانکِ» بانک‌آینده دو میلیون نفری شد

میلاد جانه

برندگان جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران مشخص شدند

میلاد جانه

با حضور سرمربی و بازیکن فولاد هرمزگان به دست آمد؛ قهرمانی تیم والیبال ساحلی ایران در آسیای مرکزی

میلاد جانه

براساس استانداردهای حسابداری؛ پس از تکمیل و واگذاری‌ پروژه‌ها، شناسایی درآمد‌ها امکان‌پذیر است

میلاد جانه

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید