سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در بازدید از غرفه فولاد هرمزگان در نمایشگاه ایران متافو: استان هرمزگان بهترین مکان توسعه صنعت فولاد کشور است

میلاد جانه

سرپرست موسسه تحقیقات فلات تبت: تعامل انسان و محیط زیست یکی از مشکلات عمده در مطالعات کواترنر است/ ایران با ایستادن در نقطه اتصال شرق و غرب، خانه تمدنی کهن و عمیق در فرهنگ‌های اقوام مختلف در خود ادغام می‌کند

میلاد جانه

با حضور مدیرعامل بانک آینده؛ ستاد مدیریتی و عملیاتی طرح جذب منابع «همت آینده» افتتاح شد

میلاد جانه

در بازدید مدیرکل بازرسی استان هرمزگان از فولاد هرمزگان مطرح شد؛ لزوم توجه به اقتصاد دریا با محوریت صنعت فولاد

میلاد جانه

در هجدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی؛ فولاد هرمزگان سه رتبه نخست و دو رتبه دوم را کسب کرد

میلاد جانه

کارشناس دفتر مخاطرات زیست‌محیطی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اعلام کرد: ورود انواع ترکیبات آلاینده به منابع آب، تهدیدی برای محیط‌ زیست استان گیلان

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید