سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

افتتاح شعبه جدید بانک آینده در پاکدشت

میلاد جانه

توسط بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در اردیبهشت و خرداد ماه 1402

میلاد جانه

تا پایان شهریورماه امسال؛ مشتریان بانک آینده نسبت به دریافت دسته‌چک صیادی بنفش اقدام کنند

میلاد جانه

بانک آینده در دو سال گذشته رشد قابل توجهی در وصول مطالبات غیرجاری را تجربه کرد

میلاد جانه

کلان طرح‌های سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سال ۱۴۰۳اعلام شد: تحول چشمگیر در تولید اطلاعات پایه و کاهش مخاطرات سرمایه‌گذاری در حوزه معدن/پیش‌بینی آنالیز بیش از ۱۵۰ هزار نمونه معدنی طی برنامه هفتم/توسعه همکاری‌های بین‌المللی

میلاد جانه

مدیرکل زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی سمنان خبر داد: مطالعات فرونشست زمین در ۲ دشت سمنان تکمیل شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید