سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

روابط‌ عمومی بانک آینده در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌ عمومی درخشید

میلاد جانه

مشاور زیست محیطی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور آخرین یافته‌های گرد و غبار سیستان و بلوچستان را اعلام کرد

میلاد جانه

چشم‌اندازی به لزوم شناسایی و اکتشاف منابع معدنی پهنه‌های آبی جنوب کشور/ بستر عمیق دریای عمان و اقیانوس هند برای اکتشاف عناصر ارزشمند معدنی مناسب است

میلاد جانه

در دهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به دست آمد: ارتقای ۱۶ پله‌ای آزمایشگاه سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

میلاد جانه

تقدیر از 10 رئیس‌شعبه برتر بانک‌آینده در پانزدهمین گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور

میلاد جانه

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران؛ “طرح ماندگار” بانک رفاه کارگران رونمایی شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید