سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

بررسی رفتار زمانی-مکانی فرونشست شهر کرمان با استفاده از تداخل‌سنجی راداری انجام شد

میلاد جانه

افشاهای ادامه‌دار «وآیند»؛ ارزیابی جدید دیگری در سامانه کدال افشا شد

میلاد جانه

برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول

میلاد جانه

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری عراق با مدیرعامل بانک رفاه کارگران دیدار کرد

میلاد جانه

همزمان با شروع فعالیت پایگاه جامع داده‌های علوم زمین کشور: اتصال سامانه اطلاعات مکانی ایمیدرو به پایگاه جامع داده‌های علوم زمین کشور اجرایی شد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد: کمیته تحقق اهداف شعار سال در بانک رفاه کارگران تشکیل می‌شود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید