سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و دانشگاه علوم پزشکی ایران امضا شد

میلاد جانه

نشان ویژه روابط‌ عمومی پیشگام در کاربرد هوش مصنوعی به همراه اول اعطا شد

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرد؛ پرداخت ۸۰۰ هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان

میلاد جانه

قدردانی کانون عالی بازنشستگان از بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

میزان سرانه منابع به شعبه در بانک آینده 3 برابر متوسط صنعت بانکی است

میلاد جانه

رئیس گروه آب‌زمین‌شناسی سازمان زمین‌ شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور: ایران مرکزی با فرونشست روبه‌رو است/ تنش آبی و تخلیه آبخوان‌ها منجر به مهاجرت‌های گسترده درون سرزمینی می‌شود

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید