سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

جزییات جشنواره “عیدانه 1404” بانک رفاه کارگران اعلام شد

میلاد جانه

سرپرست موسسه تحقیقات فلات تبت: تعامل انسان و محیط زیست یکی از مشکلات عمده در مطالعات کواترنر است/ ایران با ایستادن در نقطه اتصال شرق و غرب، خانه تمدنی کهن و عمیق در فرهنگ‌های اقوام مختلف در خود ادغام می‌کند

میلاد جانه

«آبانکِ» بانک‌آینده دو میلیون نفری شد

میلاد جانه

کمک ویژه بانک پاسارگاد به اقتصاد کشور در شرایط تحریم؛ از تولید ۳۴۰۰ مگاوات برق، استخراج ۱۱۰ هزار بشکه نفت در روز و ساخت خط ۵۹۵ کیلومتری صادرات گاز تا ساخت ۷ بیمارستان با ظرفیت ۷ هزار تختخواب و اعطای ۱۶۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات

میلاد جانه

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور: کمبود نیروی انسانی متخصص، روند توسعه اکتشافات معدنی را متوقف می‌کند

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تشریح کرد: اهداف برگزاری جشنواره فرشتگان بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید