سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هااقتصاد

راه‌اندازی سامانه پاسخ‌گویی به سهامداران بانک آینده

بانک آینده با هدف بهبود کیفیت و تسریع در فرآیند پاسخ‌گویی به سهامداران، رعایت حقوق و تکریم آن‌ها، نسبت به راه‌اندازی سامانه‌ای برای پاسخ‌گویی به سهامداران خود اقدام کرده است.

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به ثبت مشخصات سهامداران، قابلیت ضبط مکالمات و ذخیره‌سازی آن در پایگاه داده‌ها اشاره نمود.

سهامداران محترم و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره‌ تلفن بانک آینده (021-85930) برای ارتباط با امور سهام، عدد (4) را وارد کرده و سؤالات خود را درباره امور مرتبط با سهام بانک آینده، مطرح کنند.

اخبار مرتبط

حمایت 100 هزار میلیارد ریالی بانک رفاه کارگران از قانون جهش تولید مسکن

میلاد جانه

حضور فعال بانک رفاه کارگران در کیش اینوکس 2023

میلاد جانه

بررسی چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در پنل تخصصی یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات

میلاد جانه

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان خراسان شمالی

میلاد جانه

دکتر سعید سیفی، استاد دانشگاه و تحلیل‌گر ارشد مسائل راهبردی در نشست روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، مطرح کرد: روابط عمومی‌ها در دهه ۱۴۰۰ باید به «مغز دوم سازمان‌ها» بدل شوند

میلاد جانه

صدور کارت رفاهی ۳۰۰ میلیون تومانی در شعب منتخب بانک رفاه کارگران آغاز شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید