سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

از آنتن‌های مخابراتی تا ابرهای دیجیتال؛ ری‌برندینگ اپراتورها در مسیر تحول

میلاد جانه

ثبت رکوردهای جدید تولید در فولاد هرمزگان

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور خبر داد: انجام ۲ میلیون کیلومتر خطی ژئوفیزیک هوایی به کمک بخش خصوصی جهت شناسایی مواد معدنی پنهان

میلاد جانه

رونمایی از سامانه مصاحبه آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی توسط همراه اول در تلکام 2024

میلاد جانه

توسط بانک رفاه کارگران صورت گرفت؛ پرداخت بیش از 2,666 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در اردیبهشت و خرداد ماه 1402

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید