سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

رونمایی همراه اول از بسته‌های ویژه عید مبعث به همراه هدایای دیجیتال

میلاد جانه

شرکت در طرح فروش خودروهای وارداتی با حساب وکالتی بانک آینده

میلاد جانه

از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی؛ بانک‌آینده، مجوز دائمی ارائه خدمات برات الکترونیکی را دریافت کرد

میلاد جانه

ربیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور خبر داد: با دستور وزیر صمت، شیوه‌نامه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری اکتشاف مواد معدنی به‌زودی ابلاغ خواهد شد

میلاد جانه

قیمت سهام شرکت بورس و اوراق بهادار بیش از 18600 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شد

میلاد جانه

صورت‌های مالی سال 1397 بانک آینده در مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده تصویب شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید