سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

بانک آینده در دو سال گذشته رشد قابل توجهی در وصول مطالبات غیرجاری را تجربه کرد

میلاد جانه

معاون خرید شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد: اجرای پروژه‌های متعدد برای تأمین اقتصادی و پایدار

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تاکید کرد: نقش موثر پایگاه داده‌های علوم زمین در جذب سرمایه برای معدن

میلاد جانه

“توافقنامه سه جانبه بخش معدن” کارآمدترین سازوکار اجرایی-تعاملی اکتشاف حاکمیتی ذخایرمعدنی کشور است

میلاد جانه

با حمایت بانک رفاه کارگران؛ پلتفرم خرید و فروش اعتباری “وایب” آغاز به کار کرد

میلاد جانه

20 سال اینترنت رایگان، جایزه پویش بازگشت به کلاس همراه اول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید