سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت داروسازی نصر فریمان

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران اعلام کرد: وکالتی کردن حساب مشتریان به صورت حضوری و غیرحضوری برای شرکت در طرح عرضه خودروهای برقی وارداتی

میلاد جانه

وزیر کشور: شناسایی و مدیریت مخاطرات طبیعی موضوعات مشترک وزارت کشور و سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور است

میلاد جانه

بهره‌مندی از چک الکترونیکی بانک آینده در بستر چکاد سامانه کیلید

میلاد جانه

بانک آینده با قوت به‌ کار خود ادامه می‌دهد

میلاد جانه

برگزاری هفتمین سمینار سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با حمایت همراه اول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید