سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

مدیرعامل بانک رفاه کارگران خبر داد: سومین مرحله تسهیلات قرض‌الحسنه 300 میلیون ریالی بازنشستگان واریز شد

میلاد جانه

بانک آینده با قوت به‌ کار خود ادامه می‌دهد

میلاد جانه

برنامه‌های سازمان زمین‌شناسی ‌در تحقق شعار سال/ رونق اکتشافات معدنی در سایه تزریق اعتبارات

میلاد جانه

فولاد هرمزگان تندیس و لوح تقدیر رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

میلاد جانه

بانک رفاه کارگران خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند

میلاد جانه

صادرات پارس، 40 درصد افزایش یافت/ رشد 14 درصدی درآمد عملیاتی پتروشیمی پارس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید