سرآمد اخبار
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ارتباط تلفنی مدیر امور ناحیه یک بانک رفاه کارگران با مشتریان این بانک در استان تهران

در راستای شفافیت، پاسخگویی و افزایش رضایتمندی مشتریان، بستر ارتباط مستقیم تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران در استان تهران با حمیدرضا صفائیان مدیر امور ناحیه یک این بانک از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در محل استانداری تهران، فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان بانک رفاه در استان تهران می‌توانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالش‌ها و پرسش‌های خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.

این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.

شایان ذکر است، رویکرد مشتری‌مداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

میلاد جانه

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک آینده: پس از برگزاری مجمع، مقدمات افزایش سرمایه بانک آینده فراهم می شود

میلاد جانه

مدیر اداره روابط‌ بین‌الملل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور خبر داد: ۵ الی ۸ آذر ۱۴۰۲ تهران میزبان چهارمین اجلاس کارشناسان کشورهای عضو اکو به‌منظور بررسی کاهش خطر بلایا در منطقه خواهد بود

میلاد جانه

تولید اطلاعات پایه زمین‌شناسی برای کشف معادن فلزی و غیرفلزی در کشور با همکاری متخصصان روسی

میلاد جانه

خرید غیرحضوری با تأمین اعتبار بانک آینده اعطای تسهیلات اعتباری بانک آینده

میلاد جانه

رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده تأکید کرد: بانک آینده، هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نکرده است

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید