سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

رنگ غالب سبز در تابلو معاملات بورس / اخابر صدرنشین شد

بورس در معاملات ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ با رشد ۵۸۲۸ واحدی به کار خود خاتمه داد. شاخص کل در پایان معاملات امروز روی کانال ۲ میلیون و ۳۱ واحدی قرار گرفت.

در معاملات امروز بورس، نماد اخابر به عنوان یکی از نمادهایی که در بازار سهام رشد قابل توجهی داشتند، در بین نمادهای رنگ سبز قرار گرفت.

به عبارت دیگر، قیمت سهام نماد اخابر در جریان معاملات امروز افزایش یافت. همچنین، شاخص کل بورس در پایان معاملات با افزایش قابل توجهی به معاملات امروز پایان داد. این نشانگر است که ارزش کلی بازار سهام در طول روز افزایش یافته است.

معاملات روز سه شنبه امروز بورس در وضعیت صعودی آغاز شد و در ادامه این حجم از رشد افزایشی شد، طوریکه در میانه بازار به رشد نزدیک به ۲ هزار واحدی رسید.

نمادهای بورسی اخابر، فارس، فملی، تاپیکو، همراه و فولاد تاثیرات مثبت و منفی موجب ریزش نسبی شاخص کل شدند. براساس نظر کارشناسان روند بازار پتانسیل رشد را دارد و تک سهم‌هایی از هر گروه قابلیت صعود بیشتر را دارند.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز  روند  رشد افزایش یافت تا با رشد ۱۲۵۶ واحدی به ۷۱۲ هزار و ۷۴ واحدی رضایت دهد.

در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با رشد بالای ۵ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۷۰,۵۶۳,۴۴۵.۴۶۲ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۴۶,۸۷۰.۲۲۸ میلیارد ریال و حجم معاملات ۶.۶۳۷ میلیارد سهم است.

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وسپهر، فصبا، فجهان، آریا، وهور، کگهر و انتخاب هستند.

اخبار مرتبط

کمبودی در عرضه میوه و صیفی وجود ندارد

میلاد جانه

پاسخ قاطع ایران به ادعاهای نماینده اسرائیل علیه سپاه

میلاد جانه

پذیرش سالانه ۱۴۰ هزار ناوگان دریایی در بنادر ایران

میلاد جانه

پیروزی دراماتیک ایران برابر ژاپن / زور سامورایی ها به یوزها نرسید

میلاد جانه

واردات بیش از ۲۶.۵ تن شمش طلا به کشور

میلاد جانه

فرشاد مومنی: افزایش چشمگیر مراجعه مردم به داروخانه ها بدون مراجعه به پزشک/ شوک درمانی، بزرگترین عامل سقوط بنیه تولیدی ایران

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید