سرآمد اخبار
قالیباف
سیاستمجلس

قالیباف: کمیسیون تلفیق بودجه پس از تقدیم لایحه بودجه تشکیل شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده همدان گفت: کمیسیون تلفیق بودجه در عصر روز سه شنبه ای که لایحه بودجه به مجلس تقدیم شده، تشکیل شده است.

به گزارش بازار، احمدحسین فلاحی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س) و محکومیت حملات مجدد رژیم صهیونیستی با استناد به مواد ۱۶، ۲۲ و ۴۱ آئین نامه داخلی مجلس، عنوان کرد: در ماده ۱۶ خطاب به هیات رئیسه باید عنوان کرد ضمن تشکر از همه زحمات، هیات رئیسه باید طبق آئین نامه داخلی عمل کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موردی که بیان می کنم صرفا برای این است که به آن ورود و نسبت به آن رسیدگی شود. در ماده ۴۱ آئین نامه داخلی مجلس تصریح شده که تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه باید پس از تحویل لایحه بودجه باشد اما در روندی که صورت گرفت خلاف آئین نامه انجام شده است.

وی تصریح کرد: در آستانه انتخابات باید از حاشیه به دور باشیم و مجلس یازدهم که تلاش های بسیاری داشته نباید با چنین اقداماتی زیر سوال برود بنابراین کمیسیون تشکیل شده فعلی مشروعیت ندارد.

فلاحی همچنین خواستار ممانعت از ورود افراد متفرقه در صحن شد و گفت: مجلس شان و جایگاهی دارد که نباید زیر سوال برود.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، عنوان کرد: در روز سه شنبه ای که کمیسیون تلفیق تشکیل شده در همان روز لایحه بودجه به مجلس تقدیم شده که آقای حسینی معاون رئیس جمهور می تواند این مسئله را تائید کند. در خصوص اینکه افراد غیر نماینده نیز در صحن تردد نداشته باشند نیز موضوعی است که نمایندگان دولت باید به آن توجه داشته باشند.

اخبار مرتبط

توافق قریب‌الوقوع اسرائیل و حماس برای آتش‌بس

میلاد جانه

رئیس کل سازمان امور مالیاتی: فقط اجرت ساخت و سود طلا مشمول مالیات می‌شود

قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ چه تغییری می‌کند؟

دولت دستش توی جیب مردم است؛ خودروی ۱۵ هزار دلاری را ۴۰ هزار دلار کرده‌ایم!

میلاد جانه

بازار قزل‌آلا تا پایان سال نوسانی ندارد

میلاد جانه

پیش‌بینی یک کارشناس از نرخ ارز/ قیمت واقعی دلار چه عددی است؟

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید