سرآمد اخبار
بنادر کشور
اخبار داغاقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالی

کاهش مدت زمان انتظار کشتی‌ها برای ورود به بنادر

مسئول سالن عملیات برج کنترل دریایی بندر شهید رجایی گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته مدت زمان انتظار کشتی‌ها برای ورود به بنادر کشور کاهش یافته است.

امیر کریمی جشنی، مسئول عملیات برج کتترل دریایی بندر شهید رجایی گفت: روزانه ۳۰ تا ۳۵ عملیات ورود به محدوده بندر شهید رجایی وجود دارد که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدت زمان انتظار کشتی ها  برای ورود به بندر در  مقایسه با مدت زمان مشابه گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: حجم بسیار وسیعی از کالاها از طریق دریا و کشتی وارد بنادر کشور شده که کشتی های دارای حجم وسیع از لحاظ قیمت و هزینه بسیار مرقون به صرفه تر هستند.

کریمی افزود: کشتی کانتینری، کشتی کارگو و فله بر گندم کشتی تانکر برای صادرات نفتی و بنزین استفاده شده که  در  بخش عملیات دریایی ورود و خروج نیاز  به مدیریت  برنامه ریزی دارند.

مسئول عملیات برج کنترل دریایی اظهار کرد: زمانی که کشتی ها وارد بندر شده از لحاظ بین الملی به برج کنترل  دریایی اعلام ورود می کنند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته  مشخص می شود که‌ برای‌ ورود چه زمانی یک کشتی وارد لنگرگاه و اسکله شود تا بتواند بارهای خود را تخلیه کند اما پیش از آن باید در لنگرگاه اسکله منتظر بماند.

اخبار مرتبط

در سالجاری؛ ۲ هزار واحدغیر فعال تولیدی احیا شدند

میلاد جانه

کف بودجه خرید مسکن در تهران چقدر است؟ | جدول ارزان ترین خانه های پایتخت را ببینید

میلاد جانه

بالاخره نرخ تورم واقعی چیست؟! / مردم باید کاهش تورم را سر سفره خود ببیند

میلاد جانه

ورود بورس به مشکلات اساسی ایران خودرو و سایپا

میلاد جانه

بهای طلای جهانی ثابت ماند

میلاد جانه

رشد منابع دولت امسال به ۵۰ درصد می‌رسد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید