سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

بورس چشم انتظار تجدید ارزیابی شرکت ها

میلاد جانه

بازار بورس امروز را در حالی آغاز می کنیم که با توجه به بین التعطیلین بودن بازار، انتظار خاصی از بازار نمی رود و همین که بازار امروز بالای دو میلیون و صد و پنجاه بسته شود و به استقبال دوشنبه برود خبر خوبی است.

به گزارش سرآمد اخبار، وارد شدن وزارت اقتصاد به موضوع تجدید ارزیابی ها می تواند خبر خوبی برای کلیت بازار باشد و نشان از جدی تر شدن موضوع و فراتر رفتن بحث از سطح سازمان است.

در گروه بانکی #ونوین که برای سال جاری می تواند تا دویست تومان سود بسازد به قیمت های جذابی نزدیک می شود گزارش فصل پائیز و عملکرد احتمالی خوب سهم می تواند باعث چرخش قیمتی در سهم گردد #وبصادر آبستن اتفاقات خاصی است ولی باید با دید میان مدت به سهم نگاه کرد بحث افزایش سرمایه از تجدید و عرضه #توسعه_نیشکر دو فاکتور بنیادی بسیاری قوی برای این بانکی است که می تواند تحولات اساسی در سهم ایجاد کند.

در گروه ساختمانی چند روزیست #ثاخت مورد توجه است قبلا عرض کردیم زمزمه هائی از افزایش سرمایه است ولی مقدار مشخص نیست حالا به صورت رسمی بحث افزایش سرمایه تائید شده و احتمال می رود با توجه به دارائی های سنگین شرکت، عدد افزایش سرمایه چشم گیر باشد #ثبهساز که خوب گزارش می دهد توانست سیصد و بیست را بشکند و از نظر تکنیکی تا بالای این مقاومت است می تواند رشد خوبی داشته باشد.

در گروه دارویی #دشیمی با توجه به بنیاد خوبش مورد توجه است شرکتی که اصولا در نیمه دوم سال بهتر عمل می کند و حتما باید سهم را زیر نظر داشت #شفا با توجه به زمزمه های فروش بلوکش توسط #وبانک مورد توجه قرار گرفته است موضوعی که اگر اتفاق بیفتد خبر خوبی برای هر دو سهم هست.

اخبار مرتبط

پایان بورس امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / بازار سهام جان گرفت

میلاد جانه

بورس این بار حباب ندارد

میلاد جانه

رشد انفجاری شاخص کل بورس

میلاد جانه

رشد بورس همراه با افزایش عرضه‌ها در نیمه دوم معاملات

میلاد جانه

سقوط آزاد در بورس / وضعیت بازار نابسامان است!

میلاد جانه

شاخص کل بورس تقویت شد/ ورود نقدینگی به گروه بانک

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید