سرآمد اخبار
منظور
اقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالی

اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی | قانون بودجه محصول مشترک دولت و مجلس است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دفاع از بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: برای تامین کالاهای اساسی ۱۵ میلیارد دلار اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، داود منظور صبح امروز در جلسه علنی مجلس در دفاع از بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اختصاص ۱۵ میلیارد دلار در لایحه بودجه سال آینده برای تامین کالاهای اساسی خبر داد و گفت: لایحه بودجه وقتی به قانون تبدیل شود، محصول مشترک دولت و مجلس است.

وی اظهار کرد: از همدلی مجلس انقلابی با دولت مردمی تشکر می‌کنم آن هم در سالی که مقام معظم رهبری بر همراهی حداکثری تاکید کردند؛ همچنین از ریاست مجلس و کمیسیون تلفیق تشکر می‌کنم که بعد از جلسه قبل فرصت فراهم شد و برای رفع نگرانی‌ها مذاکراتی را داشتیم.

منظور افزود: کمیسیون تلفیق مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش‌های خوبی در مورد بودجه ارائه کردند که حاوی نکات بسیار ارزنده و منصفانه‌ای در مورد لایحه بودجه بود. و هیچ کاری بدون آنچه که خدا انجام می‌دهد بی عیب و نقص نیست، لذا اگر نمایندگان به کلیات لایحه بودجه رای می‌دهند، حتما رای به جزییات و همه مفاد لایحه بودجه نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی می‌کنیم تمام نگرانی‌های نمایندگان را بر برطرف کنیم. لایحه بودجه وقتی به قانون تبدیل کنیم، محصول مشترک دولت و مجلس است؛ بنا براین نیمی از راه را آمدیم و بقیه آن را باید با کمک مجلس انجام دهیم. امیدواریم کاری که در دو ماه آینده انجام می‌دهیم بتوانیم لایحه را به قانون تبدیل کنیم.

منظور ادامه داد: مجلس فرایند لایحه بودجه را برای اولین بار تغییر داد و قرار شد در مرحله نخست صرفا احکام، منابع درآمدی لایحه بودجه، مفروضات مربوط به تنظیم جزییات بودجه و اعلام ترازهای عملیاتی را ارائه دهیم که بخش اول با همین رویکرد ارائه شد. سعی کردیم وارد احکام غیر بودجه‌ای نشویم.

اخبار مرتبط

پیامک یک خودروساز به خریداران خودرو +جزییات

میلاد جانه

سازمان ملل اعلام کرد: شکاف درآمدی در ایران کمتر از ترکیه، مالزی و برزیل

میلاد جانه

افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار

میلاد جانه

بورس سبز شد | رشد ۱۱۰۴ واحدی شاخص کل

میلاد جانه

توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد

میلاد جانه

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید