سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

آقای وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت تجارت‌ الکترونیکی ارتباط فردا: بانک‌ آینده؛ بانکی پیشگام در عرصه ریال‌ دیجیتال در کشور

میلاد جانه

با حمایت فولاد هرمزگان صورت گرفت؛ برگزاری ششمین همایش «فولادی شو»

میلاد جانه

مدیرعامل بانک‌آینده در پنل تخصصی افتتاحیه دهمین رویداد بزرگ تراکنش ایران عنوان کردند؛ بانک‌آینده با تمام ظرفیت به سمت بانکداری هوشمند حرکت می‌کند

میلاد جانه

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور امضا شد

میلاد جانه

همکاری همراه اول و صندوق بیمه کشاورزی برای ایجاد تحول دیجیتال در بیمه محصولات کشاورزی

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تشریح کرد؛ اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای مردمی‌سازی اقتصاد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید