سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

محصولات ایران خودرو را با حساب وکالتی بانک رفاه کارگران خریداری کنید

میلاد جانه

معاون وزیر صمت: در کشور محلی برای مدیریت هوشمند و پایش ذخایرمعدنی وجود ندارد/ شناسایی موادمعدنی فراسرزمینی در دستور کار سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور

میلاد جانه

اجرای طرح “فارما” این بانک آغاز شد؛ اعطای تسهیلات 40 میلیارد ریالی به داروخانه‌ها از سوی بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

آگهی مزایده شماره 44 املاک تملیکی و مازاد بانک آینده، منتشر شد

میلاد جانه

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور: کمبود نیروی انسانی متخصص، روند توسعه اکتشافات معدنی را متوقف می‌کند

میلاد جانه

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران می‌تواند پل ارتباطی واحدهای کوچک با شرکت‌های بزرگ باشد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید