سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

برگزاری بزرگترین کارگاه آموزشی و صحرایی طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در کرمان و یزد واقع در ایران مرکزی

میلاد جانه

صدور مجوز انتشار اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام بانک آینده

میلاد جانه

با حکم رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور: سرپرست مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و بین‌الملل منصوب شد

میلاد جانه

از سوی مدیر امور بین‌الملل مطرح شد؛ تأمین و انتقال سریع حوالجات ارزی واردکنندگان؛ مزیت رقابتی حوزه ارزی بانک آینده

میلاد جانه

همزمان با آغاز هفته کار و کارگر؛ تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

میلاد جانه

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور تاکید کرد: نقش موثر پایگاه داده‌های علوم زمین در جذب سرمایه برای معدن

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید