سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت داروسازی نصر فریمان

میلاد جانه

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حمایت همراه اول

میلاد جانه

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد؛ حمایت بانک رفاه کارگران از بهینه‌سازی مصرف سوخت در کشور

میلاد جانه

معرفی بسته‌های ویژه همراه اول به‌مناسب هفته وحدت

میلاد جانه

در سال جاری صورت گرفت؛ پرداخت 100 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج توسط بانک رفاه کارگران

میلاد جانه

مدیرعامل این بانک تصریح کرد؛ حمایت بانک رفاه کارگران از سرمایه‌گذاران عمانی

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید