سرآمد اخبار
بانک آینده
اخبار شرکت هابانک و بیمه

افزایش 11 درصدی مشتریان بانک آینده

بانک آینده در راستای وظایف ذاتی و هم‌سو با ارائه خدمات مطلوب بانکداری با رویکرد اصلاح ساختار، چابک‌سازی بانک، تأمین زیرساخت‌های لازم، کیفی‌سازی خدمات، تسهیل و سرعت‌بخشی در فرآیند خدمات‌رسانی، تنوع‌سازی سبد محصول و خدمات، همواره سعی بر آن داشته است تا بهترین و متمایزترین خدمات را در نظام بانکی کشور ارائه کند.

در حال حاضر بانک آینده بیش از 6 میلیون مشتری دارد که در مقایسه با مدت مشابه، این تعداد در سال‌جاری به بیش از 6 میلیون و 700هزار مشتری رسیده است که نشان از رشد 11 درصدی دارد.

هم‌چنین، سرانه تعداد مشتریان به شعب بانک آینده نیز در سال گذشته تا پایان آبان‌ماه بیش از 22 هزار مشتری بوده است که این سرانه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به بیش از 24 هزار و800 مشتری افزایش یافته است که نشان‌دهنده رشد 13 درصدی است.

گفتنی است، بانک آینده با رویکرد مشتری‌مداری و پاسخ‌گویی به نیازها و انتظارات مشتریان در جهت جلب و افزایش رضایت‌مندی آنها، انواع خدمات و محصولات جذاب و متمایزی را در پیش روی مشتریان این بانک قرار داده است.

اخبار مرتبط

آیین رونمایی از”چک دیجیتال (چکاد) “و “فاز عملیاتی ریال دیجیتال” بانک‌ آینده برگزار شد

میلاد جانه

بازگشت امید به بانک آینده با تغییرات مدیریتی

میلاد جانه

حضور همراه اول در سومین نمایشگاه رصتا

میلاد جانه

اعطای تندیس زرین مسوولیت‌پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی به همراه اول

میلاد جانه

تحول اقتصاد محلی و منطقه‌ای با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای

میلاد جانه

بانک آینده 12 هزار زوج را به خانه بخت فرستاد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید