سرآمد اخبار
رامین راستاد
اخبار داغفرهنگ و هنر

ماجرای جنجالی بازیگر سینما و فرودگاه و چرخ باربری! /فقط گریه نکردم

رامین راستاد به ویدئوی جنجالی مربوط به اتفاقی که در فرودگاه برایش افتاده بود توضیح داد.

به گزارش همشهری آنلاین، ‌رامین راستاد؛ بازیگر سینما، ‌ تئاتر و تلویزیون درباره اتفاقی که برای استفاده از ویلچر در فرودگاه امام خمینی برایش رخ داده بود و ویدئوی که وایرال شد واکنش نشان داد و توضیح داد.

راستاد همزمان با انتشار جوابیه روابط عمومی ایران ایر از نحوه پاسخ گویی این شرکت هواپیمایی انتقاد کرد و گفت:

«متاسفم که فرهنگ عذرخواهی نداریم. در کشورهای دیگر بابت هر اشتباهی مسئولان در مقابل مردم کمر خم می‌کنند اما اینجا… نکته جالب اینجاست که چندیب بار روابط عمومی محترم از عبارت ویلچر رایگاه استفاده کرده است. آیا این امیتاز ویژه ای برای خدمات دهی شماست. مگر هزینه این خدمات را نداده ایم. می‌گویید قوانین این طور است و باید از قبل هماهنگی انجام شود. بله من هر سابل ۳۰-۴۰ پرواز انجام می‌دهم و از نزدیک دیده ام خدمات محترمانه ای که برای افراد خاص یا سنین بالا انجام می‌دهید. اما مگر مشکل ناگهانی که برای کمر من رخ داد از قبل با من هماهنگ کرده بود!

ای کاش شرایط مرا می دیدید که چطور از فرودگاه خارج شدم. آن وقت شانی برای هواپیمایی تان باقی نمی ماند. مرا با چرخ باربری از فرودگاه خارج کردند. من فقط گریه نکردم. شما می توانید این لحظه را تصور کنید. مردم عکس و فیلم از من می‌گرفتند.

من در دالان خروجی هواپیما یکهو کمرم خالی کرد و از درد مثل گرگ زوزه می کشیدم روی شانه دوستانم کمی جلوتر آمدم. آنجا یک ویلچر بود ای کاش از ویلچر عکس گرفته بودم. ما تا پای تحویل بار هم آمدیم. کارمند شما کافی بود دو دقیقه صبر کند. شما مگر دیدید چه اتفاقی افتاد. چرا همواره به دنبال محکوم کردن رفتار دیگران هستید.

شما خودتان هم می دانید روزانه چه مشکلاتی در پروازها دارید اما چون مسافرها آدم های معمولی هستند صدایشان به جایی نمی رسد. این بار هم اگر زحمت پاسخگویی به خودتان دادید به خاطر این ویدئو بود که میلیون ها بار دیده شد.

من نه قصد سیاه نمایی دارم نه تخریب شما. فقط اتفاقی که افتاده بود را توضیح دادم. کارمند شما چند لحظه نتوانست صبر کند به من گفت شما با قشم ایر پرواز داشتید نمی‌توانید از ویلچر ایران ایر را استفاده کنید. ای کاش این تبصره را هم لحاظ می کردید که گاهی کمر مسافرها خالی می کند. بدون هماهنگی قبلی.

امیدوارم روزی برسد همه چیز خوب باشد و ما خدمتگذار مردم باشیم.»

رو گذشته ویدئویی از سوی این بازیگر در فرودگاه امام خمینی منتشر شد که رامین راستاد در حال بیان اتفاقی بود که هنگام استفاده از ویلچر برایش در آنجا رخ داده بود.

اخبار مرتبط

ژست خاص حامد بهداد با گیتار در کنار دوستان نوازنده‌اش (تصویر)

میلاد جانه

پوشش گلاره عباسی با میکاپ ملایم +عکس

میلاد جانه

حال بد نفیسه روشن پس از خودکشی!

زینب یزدانی

تصویر جدید نیکی کریمی در اینستاگرام با شالی زییا

میلاد جانه

لیلا بلوکات و خواهرانش /عکس

میلاد جانه

راز عجیب زندگی الهام چرخنده لو رفت!

زینب یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید