سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

دوگانگی و تردید سهام داران در انتخاب سهام بزرگ یا کوچک

میلاد جانه

بازار بورس امروز نوزدهم دی ماه در شرایطی به پایان رسید که دوگانگی و تردید سهام داران بر سر انتخاب سهام شاخص ساز و بزرگ و یا شیفت به سهام کوچک مشخص است.

به گزارش سرآمد اخبار- شاخص کل بورس با اخبار قوی احتمالی از تجدید ارزیابی می تواند با تکیه بر شاخص سازها رشد کند و اگر رکود بر بازار حاکم شود شرکت های کوچک گزینه بهتری برای جذب نقدینگی هستند و یک مدل بلاتکلیفی در رفتار سهام داران مشهود است.

همچنین سه موضوع تجدید ارزیابی، تحول در شیوه قیمت گذاری و تعدیل مثبت احتمالی پالایشی ها پتانسیل های بازار برای حرکت هستند.

در گروه پالایشی همیشه در موعد گزارشات فصلی میزبان شایعات فراوان هست شنیده می شود #شبندر از محل برگشت ذخائر سی تومان سود می سازد در مورد #شپنا این عدد در محدوده ده تومان است البته عرض شد شنیده است از لحاظ تکنیکی شپنا چارت جالب تری نسبت به شبندر دارد دیروز در #شتران یک بلوک یک میلیاردی جابجا شد آن چه که مسلم است پول جدیدی وارد گروه شده است و در نحوه معاملات مشخص است.

همچنین در گروه ساختمانی #وساخت که به واسطه ثنوسا رشد خوبی داشت پشت مقاومت دویست و چهل متوقف شده است بحث فروش بلوک توسط وپترو در مجمع مطرح بود باید دید در چند ماه پایانی سال این اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

نماد #ثاخت  برنامه افزایش سرمایه را تایید کرده و به نظر عدد افزایش هم با توجه به دارایی های ارزنده شرکت نباید کم باشد ولی علت کنترل سهم کمی مبهم است در این گروه #ثبهساز که وضعیت بنیادی خوبی دارد نتوانست از سقف سیصد و بیست عبور کند کلید رشد سهم در گروه شکست این مقاومت است.

اخبار مرتبط

شاخص بورس ۱۸ هزار واحد صعود کرد

زینب یزدانی

همسو شدن سهام دلاری با دلار آزاد / شاخص کل بورس ۷ هزار واحد کاهش یافت

میلاد جانه

قدرت‌نمایی خریداران در ابتدای معاملات /شاخص کل بورس ۱۵ هزار واحد رشد کرد

میلاد جانه

پیش‌بینی قیمت طلا، سکه، دلار و بورس تا پایان سال/ کدام بازار بیشترین بازدهی را داشت؟

میلاد جانه

عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی لغو شد

میلاد جانه

خبر مثبت برای بورسی‌ها | اطلاعیه مهم سازمان بورس

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید