سرآمد اخبار
سکه
ارز و طلااقتصادبازار

سیاست‌ جدید بانک مرکزی بازار سکه را نزولی کرد

همزمان با اعلام سیاست‌های جدید بانک مرکزی در حوزه طلا و سکه، قیمت ها نزولی شد تا جایی که طبق اعلام فعالان بازار قیمت سکه ۲ میلیون تومان کاهش یافت و احتمال کاهش بیشتر هم وجود دارد.

قیمت سکه صبح امروز در بازار تا ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم بالا رفته بود ولی هم اکنون به ۳۲ میلیون تومان کاهش یافته است.

یکی از سکه فروش‌های بازار گفت: هنوز خبر کامل در بازار نپیچیده ولی در همین حد هم باعث شد تا قیمت ها کاهشی شود. احتمالا در روزهای اینده کاهش قیمت ها بیشتر باشد.

او افزود: بخاطر نزدیک شدن به پایان سال و افزایش انتظارت تورمی مردم، تقاضای مردم برای خرید سکه در این روزها بالا رفته است و به همین دلیل قیمت ها صعودی بود.

فعالان بازار طلا و سکه البته تأکید دارند که منتظر اعلام یک خبر درباره ارز و سکه از سوی بانک مرکزی بودیم! آنها می گویند: هر زمان نوسان در بازار زیاد می شود و قیمت ها اینطور بالا می رود، بانک مرکزی وارد می شود و اینبار هم منتظر بانک مرکزی بودیم.

محمد کشتی آرای فعال بازار طلا و جواهر نیز در خصوص تاثیر ورود سکه های جدید بانک مرکزی به بازار گفت: با اقدام جدید بانک مرکزی حباب سکه از بین می رود.

او با تأکید براینکه حباب سکه کاهش می باید، تصریح کرد: چون تقاضا در بازار بالا بود ولی به نسبت تقاضا، سکه در بازار نبود.

کشتی آرای درباره میزان کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بعد از اعلام سیاست های جدید بانک مرکزی گفت: این مهم به میزان و شرایط عرضه بستگی دارد؛ باید مشخص شود که بانک مرکزی به چه روشی سکه را وارد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

قیمت طلا، سکه، دلار و سایر ارزها ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (جدول)

میلاد جانه

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۲۷ تیر ۱۴۰۲ (جدول)

میلاد جانه

۵ پیش بینی از قیمت طلا و سکه /خواب بازار با لالایی اخبار سیاسی

میلاد جانه

قیمت طلا، سکه، دلار و سایر ارزها ۲۶ تیر ۱۴۰۲ (جدول)

میلاد جانه

کاهش قیمت طلا و سکه در بازار

زینب یزدانی

سکه ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان شد /جدول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید