سرآمد اخبار
کوییک
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

قیمت جدید کوییک اعلام شد | فراخوان تکمیل وجه برای متقاضیان و زمان تحویل

شرکت سایپا با ارسال دعوت‌نامه برای متقاضیان خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، افزایش قیمت شش میلیونی این خودرو را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سایپا با ارسال دعوت‌نامه برای متقاضیان خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، قیمت جدید این خودرو را اعلام کرد.

براساس دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده، قیمت کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه ۲۹۴ میلیون تومان اعلام شده است. پیش‌ازاین تیپ استاندارد کوییک S حدود ۲۸۸ میلیون تومان قیمت داشت.

به عبارت دیگر، اکنون قیمت هاچ‌بک سایپا حدود شش میلیون تومان افزایش یافته است. این خودرو در بازار ۳۹۴ میلیون تومان قیمت دارد؛ بنابراین سایپا با افزایش قیمت آن، فاصله میان نرخ بازار و کارخانه کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه را به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش داده است.

جدول تغییرات قیمت کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه:

سایپا علاوه بر اعلام قیمت جدید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه، دعوت‌نامه تکمیل وجه این خودرو را نیز برای متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز، براساس این شرایط، افرادی که مدتی قبل اقدام به پیش‌خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه کرده بودند، اکنون باید مابقی وجه آن را به حساب سایپا واریز کنند.

این مبلغ در دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده ۱۲۹ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده است. مشتریان تا روز ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به پیش‌خرید کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه اقدام کنند. موعد تحویل خودروها نیز ۹۰ روز پس از تکمیل وجه اعلام شده است.

پس‌لرزه‌های ارزی در بازار خودرو؛ ۲۰۶، تارا،دنا، دیگنیتی و جک چند شد؟ | جدول قیمت ها
کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه در واقع همان کوییک S‌ سابق است که الزامات جدید سازمان استاندارد به آن اضافه شده است. این خودرو پیش‌ازاین با نام کوییک S‌ تیپ DA‌ شناخته می‌شد. افزودن چراغ‌های دی‌لایت و پوزیشن‌لایت ازجمله تغییرات این خودرو نسبت به کوییک S‌ ساده بودند.

این خودرو ۲۸۱ میلیون تومان قیمت داشت. مدتی بعد سایپا سنسور پایش فشار باد تایرها و سیستم کنترل پایداری را به این خودرو افزود و محصول خود را کوییک S‌ استاندارد ۸۵گانه نام‌گذاری کرد. قیمت این خودرو نیز به ۲۸۷ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان افزایش یافت که اکنون مجدداً شاهد افزایش قیمت آن هستیم.

اخبار مرتبط

روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی و خارجی؛ تیبا، تارا، ۲۰۷، جک و چری چند شد؟

میلاد جانه

پراید به ۲۰۶ میلیون رسید!

میلاد جانه

قیمت خودرو هفته سوم اسفندماه / کدام خودروها ارزان شد؟

میلاد جانه

کوییک، شاهین، پژو پارس و دنا پلاس چقدر قیمت خورد؟

میلاد جانه

وضعیت بازار خودرو یکشنبه ۱۰ اردیبهشت /نمودار قیمتی خودرو دوباره صعودی می شود؟

میلاد جانه

وضعیت بازار خودرو پنجشنبه ۱۸ مردادماه / دنده معکوس قیمت پژو پارس، شاهین و پژو ۴۰۵

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید