سرآمد اخبار
برف و باران
اجتماعیاخبار داغچند رسانه ها

برف تهران را سفیدپوش می‌کند‌

تا پایان هفته کل نوار غربی کشور شاهد بارش برف و باران هستیم ضمن اینکه این سامانه روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در اغلب نقاط کشور موجب بارش برف و باران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، روز آینده در مناطقی از غرب سواحل خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال غرب و غرب کشور بارش پراکنده برف و باران داریم.

روز پنجشنبه ۱۲ بهمن با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در کل نوار غربی کشور بارش برف و باران خواهیم داشت و بعد از ظهر پنجشنبه در مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران همچنین فارس، غرب اصفهان، بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش برف و باران داریم.

روز پنجشنبه در نیمه شمالی کشور بارش برف داریم و در جنوب و جنوب شرق کشور بارش باران همچنین روز جمعه ۱۳ بهمن گستره فعالیت این سامانه در کل کشور خواهد بود و در جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

روز پنجشنبه شدت بارش‌ها در شمال شرق خوزستان، غرب کرمانشاه، شمال غرب، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری خواهد بود، این سامانه روز شنبه ۱۴ بهمن در نوار شرقی کشور فعال است.

روز شنبه در شرق سواحل خزر شمال شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و بارش داریم و سامانه مذکور بعد از ظهر از مرز‌های شرقی کشور خارج می‌شود.

روز‌های پنجشنبه و جمعه پیشِ رو در نوار شمالی و نیمه غربی کشور کاهش دما خواهیم داشت و روز‌های شنبه و یکشنبه پیش‌ِ رو در شرق و جنوب شرق کاهش دما پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران روز آینده نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و روز پنجشنبه نیز همین شرایط جوی را دارد، روز جمعه آسمان تهران ابری همراه با بارش برف و باران و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۸ و ۲ درجه و روز جمعه ۶ و ۰ درجه خواهد بود.

روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد، همدان، بجنورد، بروجرد و اردبیل، با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

اخبار مرتبط

خوراکی های مهم کور کننده اشتها

میلاد جانه

محکومیت سنگین استقلال در پرونده شکایت مدافع برزیلی!

میلاد جانه

داور بازی ایران و قطر مشخص شد

میلاد جانه

با خوردن این پنیر دیگر آلزایمر نگیرید

میلاد جانه

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور | تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه

میلاد جانه

بارش باران برای تهران و کاهش دما در چند استان کشور | مناطقی که سفیدپوش می‌شوند

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید