سرآمد اخبار
عسل
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

قیمت عسل سر به فلک کشید / یک شیشه ۷۵۰ گرمی ۲ میلیون تومان!

در این گزارش به بررسی قیمت عسل در بازار پرداخته ایم.

یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین خوراکی های جهان، عسل نام دارد که طبیعی بودن یا نبودن آن بسیار دارای اهمیت است. اکثرا برای آنکه کلاهبرداری کنند و پول بسیاری به جیب بزنند، عسل طبیعی را به شما نمی دهند و ترکیباتی از شکر و آب را تحویل شما می دهند.

این ترکیب نه تنها ضرر دارد بلکه سبب خواهد شد تا پول بسیاری را بابت آب و شکر پرداخت کنید. پس باید درنظر داشته باشید که حتما عسل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

به گزارش گسترش نیوز، عسل در بازار قیمت های متفاوتی دارد و هیچ نهادی بر روی این قیمت های نجومی نظارت ندارد. هر مغازه داری، بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کند، قیمت ها را تغییر می دهد و در اصطلاح هرچقدر زورش برسد، عسل را می فروشد.

با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت بالای عسل شدیم که در یکی از سایت های فروش کالا به فروش می رسد. برای مثال قیمت یک شیشه عسل ۷۵۰ گرمی در این سایت با مبلغ ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان به فروش می رسد که قیمت بسیار بالایی است.

شیشه-عسل

بررسی های قیمت عسل در این سایت ادامه داشت و با قیمت های جدید برخوردیم. یک شیشه عسل با وزن ۳۰۰ گرم را در این سایت با مبلغ ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند. این مبلغ ها مشخص نیست که بر پایه چه چیزی قیمت گذاری شده است و قیمت بالای عسل در بازار به چه عواملی بستگی دارد.

با وجود این قیمت ها، به نظر می رسد که دست مردم از خرید عسل با کیفیت کوتاه شده است. البته باید گفت که قیمت های پایین تر هم در بازار وجود دارد که گویا ترکیبی از آب و شکر باشند و عسل طبیعی نخواهند بود. لازم به ذکر است که اگر نظارت دقیق بر روی کالا ها صورت گیرد، شاهد این چنین قیمت های فضایی نخواهیم بود.

منبع: گسترش نیوز

اخبار مرتبط

وزیر صمت: خودروها را ما تعیین قیمت نمی‌کنیم | همه چیز باید به سمت بازار برود

میلاد جانه

سهامدارانی که سود سهام عدالت دوره‌های قبل را نگرفته‌اند، بخوانند

میلاد جانه

واردات طلا سرعت گرفت | چقدر طلا وارد کشور شد؟

میلاد جانه

خاندوزی: اصلاح ساختار و کاهش ناترازی مهم‌ترین اولویت وزارت اقتصاد است

میلاد جانه

نحوه پیگیری سود سهام عدالت برای جاماندگان

میلاد جانه

حال بد بورس ادامه دارد/ خبرهای مهم در بازار سرمایه

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید