سرآمد اخبار
صمد حسن‌زاده
اخبار داغاقتصاداقتصاد کلانبازارها و خدمات مالیبازرگانی

انتقاد رئیس اتاق بازرگانی از بانک‌ها برای عدم تامین سرمایه در گردش

رئیس اتاق بازرگانی گفت: با همه توقعی که از بانک ها وجود دارد، متاسفانه بانک‌ها در تامین نقدینگی برای واحدهای تولیدی همکاری خوبی ندارند و بیشتر به پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت را می پردازند و مجالی برای اینکه در کنار واحدهای تولیدی باشند، باقی نمی‌ماند‌.

به گزارش فارس، صمد حسن زاده در یکصد و هجدهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که بعد از هشت ماه توقف در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: ان شالله نتایج این جلسات رفع مشکلاتی باشد که بعضا موجب نگرانی برای مردم شده است.

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: با همه توقعی که از بانک‌ها وجود دارد، متاسفانه بانک‌ها در تامین نقدینگی برای واحدهای تولیدی همکاری خوبی ندارند و بیشتر به پرداخت تسهیلات تکلیفی دولت را می پردازند و مجالی برای اینکه در کنار واحدهای تولیدی باشند، باقی نمی‌ماند‌ و این در حالی است که بیشتر واحدهای تولیدی کشور واحدهای کوچک و متوسط هستند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: لذا لازم است همکاری بیشتری در این زمینه انجام شود تا منجر به توقف واحدهای اقتصادی نشود.

وی همچنین بیان داشت: انتظار فعالیت اقتصادی در خصوص مطالبات مالیاتی آن است که با واحدهای تولیدی همکاری بیشتری انجام شود و فرصت پرداخت بدهی های مالیاتی تمدید شود.

اخبار مرتبط

حرکت قطار های فوق‌العاده مشهد از فردا ۲۰ شهریور

میلاد جانه

کاهش قدرت مردم برای خرید کالای دست دوم/ سمساران هم بدون مشتری ماندند

میلاد جانه

فرزین: سیاست تثبیت تداوم دارد/ پرداخت وام ازدواج و فرزند به همه متقاضیان بزودی

قیمت طلا رکورد ۳ ماهه را شکست

میلاد جانه

قیمت گذاری دستوری با تولید زیانده شیرخشک/ ۱۴۰۳،سال سخت تولیدکنندگان شیرخشک

میلاد جانه

قیمت خودرو در بازار آزاد یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ /جدول

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید