سرآمد اخبار
سیب
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

افزایش ۱۵ درصدی صادرات سیب در کشور

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روند صادرات سیب درختی امسال بسیار مطلوب بود و نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش صادرات در کشور ثبت شده است.

به گزارش بازار، محمد مهدی برومندی معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: روند صادرات سیب درختی امسال بسیار مطلوب بود و نسبت به پارسال ۱۵ درصد افزایش صادرات در کشور ثبت شده است.

وی افزود: سالانه چهار میلیون تن سیب درختی در کشور تولید و روانه بازار های مصرف می شود که یکی از مزیت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه کشاورزی و امنیت غذایی است.

برومندی بیان کرد: یکی از اهداف وزارت جهاد کشاورزی این است که زمینه صادرات محصولات را فراهم کند تا تولید ثروت توام با افزایش تولید همراه باشد.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: در زمینه تامین میوه بازار شب عید نیز بخش زیادی از سیب درختی مورد نیاز کشور از این استان تامین می شود که تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

وی خاطر نشان کرد: صادرات سیب درختی به عنوان یک کالای صادراتی باید نظام مند باشد و کشورهای هدف با بسته بندی های دقیق از طریق تجار شناسنامه دار محصول را دریافت کنند که در این راستا تصمیمات جدیدی اتخاذ شده تا این روش برنامه ریزی شده اعمال شود.

اخبار مرتبط

فردا ۸ اسفند ماه؛ دهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله برگزار خواهد شد

میلاد جانه

وزیر اقتصاد خبر داد؛ کاهش ۱۲ درصدی نرخ تورم نقطه به نقطه مصرف کننده

میلاد جانه

کمبود شیرخشک حل شد

میلاد جانه

هشدار سنگین یک اقتصاددان درباره وضعیت بازار کار/ شقاقی: دولت گمراه نشود؛ وضع خوب نیست

میلاد جانه

اظهارات وزیر اقتصاد درباره کاهش نرخ تورم و افزایش حداقل حقوق کارگران

میلاد جانه

تقویت ۳ هزار واحدی شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید