سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبورس

خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام تداوم یافت

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات ۲۴ بهمن بازار سرمایه ۲۰۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد.

اکبر ادهم کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۴ بهمن بازار سرمایه شاخص کل بورس با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۹۰ هزار واحدی و شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۳۲ هزار و ۵۹۴ واحدی ایستاد.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۶۰۴ نماد در محدوده منفی و ۱۸۴ نماد در بازه مثبت به کار خود پایان دادند و ارزش معاملات خرد ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان ثبت شد؛ همچنین سرانه خرید حقیقی‌ها ۲۳ میلیون و سرانه فروش حقیقی‌ها ۱۶ میلیون تومان بود.

ادهم در ادامه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز ۲۰۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد و صندوق‌های با درآمد ثابت هم شاهد خروج نقدینگی بودند به طوری که ۲۴۳ میلیارد تومان هم نقدینگی حقیقی‌ها از این صندوق خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: همچین امروز صنعت دارو با ۱۷ میلیارد تومان و بعد صنعت لاستیک با ۱۳ میلیارد تومان شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت. در نهایت هم در حوالی بازار خبر خاصی که جریان بازار را تحت تاثیر قرار دهد وجود نداشت.

اخبار مرتبط

در پرونده دروغ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی؛ اتاق ایران از تمام اتهامات تبرئه شد

میلاد جانه

بورس بر لب مرز! | کاهش ۲۱ هزار و ۷۲۴ واحدی شاخص کل

میلاد جانه

افزایش ۳۸ درصدی صادرات ایران به ارمنستان در فصل بهار

میلاد جانه

عرضه برنج نو با قیمت‌های مناسب به بازار| نیاز برنج کشور ۳.۶ میلیون تن در سال است

میلاد جانه

مشمولان یارانه نقدی ۴ میلیون تومانی شناسایی شدند

میلاد جانه

یارانه نقدی آذر واریز شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید