سرآمد اخبار
نیکی هیلی
جهانسیاست

هیلی: استعفای بایدن به نفع دموکرات‌ها در آمریکاست

فرماندار سابق کارولینای جنوبی اعلام کرد که استعفای جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا هم به نفع این کشور و هم به سود دموکرات‌ها خواهد بود.

نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴، روز سه شنبه اعلام کرد که استعفای جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا هم به نفع این کشور و هم به سود دموکرات‌ها خواهد بود.

هیلی در برنامه تلویزیونی هیو هویت گفت: «آنچه به شما خواهم گفت و از همان ابتدا گفته‌ام، حزبی که از شر نامزد ۸۰ ساله‌اش خلاص می‌شود، پیروز می‌شود.ما نمی‌توانیم دو نامزد ریاست‌جمهوری در دهه ۸۰ زندگی خود داشته باشیم، به کسی نیاز داریم که هشت سال برای اطمینان از نظم و انضباط، تمرکز بر حفظ اقتصاد، مرزها، و جلوگیری از جنگ وقت بگذاردو کشورمان به مسیر درست بازگرداند.

نظرسنجی CBS News/YouGov روز سه شنبه نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده از نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی با ۳۵ امتیاز پیشتاز است.

این نظرسنجی نشان داد که ۶۵ درصد از رای دهندگان جمهوری خواه در ایالت پالمتو از ترامپ حمایت می‌کنند، در حالی که ۳۰ درصد از هیلی حمایت می‌کنند.

در همین حال، ۷۵ درصد گفتند که هیلی را در مزیت قرار نمی‌دهند، زیرا او اهل کارولینای جنوبی است. تنها ۲۰ درصد اعلام کردند که این کار را خواهند کرد.

علاوه بر این، ۸۲ درصد گفتند که عملکرد ترامپ در کاخ سفید را تایید می‌کنند و ۶۰ درصد به فرمانداری هیلی مثبت می‌نگرند. در نهایت، ۵۵ درصد معتقد بودند که ترامپ می‌تواند جو بایدن را در انتخابات شکست دهد و ۳۳ درصد به همان سؤال درباره هیلی پاسخ «بله» دادند.

اخبار مرتبط

برخی برندهای چای قیمت های خود را دوباره افزایش دادند

میلاد جانه

تاکید بخش خصوصی بر تعطیلی شنبه‌ها است

میلاد جانه

میزان معافیت مالیاتی سال آینده مشخص شد

میلاد جانه

خبر جدید درباره یارانه فجرانه | جزییات

میلاد جانه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: وجوه ایران در چند روز آینده به قطر می‌رسد

میلاد جانه

تعیین تکلیف روند بورس از محدوده مهم دو میلیون و دویست هزار واحدی شاخص کل

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید