سرآمد اخبار
بورس
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

۳۶۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات امروز بازار سهام حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز ۱ اسفند شاخص کل بورس با افزایش ۷۳۸ واحدی و درصد تغییرات ۰.۰۴ درصد در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۱۹۱ واحدی در تراز ۷۲۷ هزار و ۸۶ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات امروز بازار سهام حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ثبت شد و همچنین امروز ۳۶۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد. امروز سه نماد شستا، خودرو و وبملت شاهد بیشترین میزان حجم معاملات بودند.

غفوری در ادامه می‌گوید: در معاملات امروز وضعیت رکودی را در بازار شاهد بودیم به شکلی که خریداران و فروشندگان برای حرکت رغبتی از خود نشان ندادند.

گفتنی است که امروز بنابر اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران بازارگردان‌ها تا اطلاع ثانوی در کلیه نماد‌های معاملاتی موضوع بازارگردانی خود از ارسال سفارش فروش و انجام معامله فروش در بازار سهام منع شدند.

پیش از این قادر معصومی خانقاه، مدیر جدید نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود: ارسال سفارش فروش توسط بازارگردان‌ها که تا پیش از این الزامی بود، با توجه به شرایط بازار سرمایه تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

اخبار مرتبط

احتمال نوسان زمانی در شاخص کل بورس

میلاد جانه

کاهش بیش از ۹ هزار واحدی شاخص کل بورس

میلاد جانه

خرید تضمینی گندم ۲۴ درصد افزایش یافت

میلاد جانه

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس: آیین نامه فروش اینترنتی دارو تا یک ماه دیگر تدوین شود

میلاد جانه

منطقه آزاد اروند قطب سرمایه‌گذاران خارجی خواهد بود

میلاد جانه

اسامی ۱۸ داوطلب تایید صلاحیت شده برای انتخابات اتاق ایران اعلام شد

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید