سرآمد اخبار
ناوگان عمومی مسافربری
اخبار داغاقتصادبازاربازارها و خدمات مالی

اعلام زمان پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، داریوش باقرجوان اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت از طریق سایت‌های اینترنتی، سایت‌های استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر انجام می‌شود و با انجام سفرهای برنامه‌ای کاربران، خدمات رسانی مناسب تری دربخش حمل و نقل جاده‌ای فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه کدملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است، افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی صورت می‌گیرد و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته می‌شود که بالغ بر ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹ هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محورهای مختلف درون استانی و برون استانی، مسافران را جابه جا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات استان‌ها انجام می‌شود، افزود: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل های ارتباطی این سازمان با کاربران بوده و می‌توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

وزیر اقتصاد مطرح کرد؛ آمارهای عجیب از فرارهای مالیاتی /تراکنش‌های میلیاردی با کد ملی کودکان!

میلاد جانه

بورس سبز ماند | افزایش ۴۴ هزار و ۲۹ واحدی شاخص کل

میلاد جانه

خودکفایی برنج طی برنامه ۵ ساله دست‌یافتنی است

میلاد جانه

مومنی: کشور ادعای دانش‌ بنیانی دارد، اما بی‌سابقه‌ترین صنعت‌زدایی تاریخ اقتصاد معاصر انجام شده است / چرا عقب‌ماندگی چند صد ساله، حکومتگران را برنمی‌انگیزاند؟!

میلاد جانه

صادرات تخم مرغ ۱۲۰ درصد افزایش یافت

میلاد جانه

رشد ۴۵ درصدی درآمد‌های گمرکی در ۱۰ ماهه امسال

میلاد جانه

دیدگاهتان را بنویسید