سرآمد اخبار
معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول
اجتماعیفرهنگ و هنرگردشگری و میراث فرهنگی

معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول

اگر قصد مسافرت به کشور ترکیه را دارید، بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم به عنوان گزینه ای عالی به شما توصیه می گردند. میدان تکسیم در منطقه ای از شهر استانبول واقع شده است که دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر دارد.

در این ناحیه در هر ساعت از شبانه روز می توانید شاهد رفت و آمد گردشگران باشید و با خیال راحت و در امنیت کامل به تفریح بپردازید. همچنین میدان تکسیم بیش از سه قرن سابقه داشته و خود نیز به یکی از نقاط دیدنی شهر استانبول بدل شده است. سالانه گردشگران زیادی برای دیدن این میدان، به شهر استانبول مراجعه کرده و به پیاده روی و عکاسی می پردازند. علاوه بر این، این میدان تنها جاذبه این منطقه به شمار نمی آید و در اطراف آن، نقاط دیدنی و عجایب زیادی وجود دارند. به همین جهت قصد داریم در ادامه به بررسی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم بپردازیم و هر کدام را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

هتل نیپون استانبول

معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول
هتل نیپون استانبول

هتل نیپون به عنوان یکی از هتل های مدرن و مجهز شهر استانبول شناخته می شود. این هتل به شکل کاملا مینیمالیستی طراحی و ساخته شده است و می توان آن را در رده هتل های اکونومی در میدان تکسیم به شمار آورد. این هتل که در خیابان استقلال واقع شده است، فاصله بسیار اندکی با میدان تکسیم دارد. این هتل به یک رستوران روباز مجهز شده که به طور روزانه انواع غذاهای محلی و بین المللی را طبخ می نماید.

همچنین سالن بدنسازی این مجموعه دارای فضایی گسترده بوده که امکانات درجه ۱ را در اختیار مسافران قرار می دهد. نزدیکترین مرکز خرید به این هتل، مرکز خرید نیشان تاشی است که به عنوان مرکز خرید برندهای روز دنیا شناخته می شود. همچنین در فاصله ۵۰ متری از هتل نیپون، یک ایستگاه اتوبوس واقع شده است که می توانید برای رفتن به فرودگاه از آن استفاده نمایید.

اتاق های این مرکز اقامتی به تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه، سیستم گرمایش و سرمایش، چای و آب رایگان مجهز هستند. همچنین اتاق های پنت هاوس از امکاناتی نظیر آشپزخانه و جکوزی بهره می برند. اگر قصد رفتن به میدان تکسیم را داشته باشید، از درب هتل تا میدان حدود ۵۰۰ متر فاصله خواهید داشت. با توجه به موقعیت این هتل و امکانات مطرح شده، این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم شناخته می شود.

هتل اکسیدنتال تکسیم

معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول
هتل اکسیدنتال تکسیم

هتل اکسیدنتال تکسیم یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم شناخته می شود که عملا در کنار میدان قرار گرفته است. این هتل به واسطه فاصله کمی که با مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر استانبول دارد، به عنوان گزینه ای مناسب برای گردشگران شناخته می شود. این هتل و مرکز اقامتی لوکس دارای ۱۴۹ اتاق با تنوع های مختلف بوده و آخرین بار در سال ۲۰۱۸ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل سعی کرده با تعبیه محیطی مناسب، سهولت هر چه بیشتر را برای توریست ها و مسافران به ارمغان آورد. به شکلی که مسافران حتی می توانند حیوان خانگی خود را نیز با خود به این هتل ببرند و از این حیث نیز با هیچ مشکلی روبرو نخواهند بود.

تمامی اتاق های این هتل به مجموعه کاملی از امکانات برای خانواده ها و زوجین مجهز شده اند. در سال ۲۰۱۸ که آخرین بازسازی این مجموعه انجام شد، دو کافه و رستوران به محیط این هتل افزوده شد. افزایش فضای رفاهی به جهت استقبال زیاد مسافران از این هتل صورت پذیرفت و موجب شد که تعداد مسافران بیشتری بتوانند به صورت همزمان از امکانات این مجموعه برخوردار شوند. اینترنت پر سرعت، پارکینگ، باشگاه ورزشی، استخر روباز و سالن کنفرانس تنها بخشی از امکانات این مجموعه به شمار می روند. همچنین هتل اکسیدنتال تکسیم تا ایستگاه مترو تنها ۱۵۰ متر فاصله است. این موقعیت موجب تردد راحت تر مسافران و گردشگران شده و هزینه های اضافی آن ها را کاهش داده است.

هتل لامارتین استانبول

هتل لامارتین استانبول به واسطه موقعیت خوب و امکاناتی که دارد، به عنوان یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم شناخته می شود. این هتل که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده، در نزدیکی بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید و رستوران های معروف و درجه ۱ استانبول قرار گرفته است. به همین جهت، مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، می توانند تنها با چند دقیقه پیاده روی، به زیباترین و پرترددترین مناطق گردشگری استانبول دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل با ایستگاه تاکسی تنها پنج دقیقه فاصله داشته و این موضوع تردد به مناطق دیگر شهر را نیز برای مسافران تسهیل می نماید. هتل لامارتین استانبول به رستورانی مدرن مجهز شده است که می تواند به صورت همزمان به بیش از ۱۵۰ نفر سرویس دهد. غذاهای رستوران این هتل در بین مسافران و گردشگران بسیار مورد توجه است.

امکانات هتل لامارتین استانبول موجب شده تا تمامی رفاهیات برای مسافران مقیم در این مجموعه فراهم باشد. پنجره های دو جداره، تلویزیون ال سی دی، خدمات خشکشویی، اینترنت رایگان، سیستم تهویه و جعبه الکترونیک جزو امکانات این مجموعه در نظر گرفته می شوند. در اصل، این هتل یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم است، زیرا فاصله آن با برج گالاتا کمتر از ۶۰۰ متر است. برج گالاتا یکی از جاذبه های بی نظیر استانبول است که هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن راهی استانبول می شوند. همچنین مراکزی نظیر سالن تئاتر طغرل به حدی نزدیک این هتل هستند که تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. پس اگر قصد رزرو بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم را دارید، حتما این هتل را نیز مدنظر قرار دهید.

هتل آرتیسان استانبول ام گالری

معرفی بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم استانبول
هتل آرتیسان استانبول ام گالری

هتل آرتیسان یکی دیگر از هتل های نزدیک به میدان تکسیم است که هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است. این مجموعه تنها به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده روی تا خیابان استقلال و میدان دیدنی تکسیم فاصله دارد. اتاق های این هتل به شکلی طراحی شده اند که کاملا در برابر صدا عایق بوده و می توانید در سکوت کامل به استراحت بپردازید. همچنین یکی از ویژگی های این هتل، زیبایی و طراحی مدرن اتاق های آن است که توجه گردشگران و مسافران را به خود جذب نموده است. همچنین این هتل از یک رستوران با غذاهای بسیار باکیفیت بهره می برد. مهمانان این مجموعه می توانند به صورت شبانه روزی از خدمات میز منشی در این هتل استفاده کنند. امکانات رفاهی این هتل نیز موجب شده تا ما آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم در نظر بگیریم. کتری برقی، تلویزیون ال سی دی، حمام خصوصی، اینترنت پر سرعت و سشوار تنها بخشی از امکانات این هتل هستند.

هتل تایتانیک سیتی

هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تاریخی تکسیم واقع شده است. این هتل و مجموعه اقامتی تنها ۵ دقیقه تا تکسیم فاصله داشته و با یک پیاده روی مختصر می توان خود را به این میدان تاریخی رساند. یکی از امکانات این هتل که با توجه مسافران و گردشگران روبرو شده است، حمام رایگان و اسپا است. این امکانات موجب شده است تا این هتل به عنوان یکی از گزینه های بسیار عالی برای استراحت و ریلکسیشن شناخته شود. همچنین این هتل به یک استخر بزرگ و سالن ماساژ نیز مجهز است. استخر این هتل، سرپوشیده بوده و در تمامی فصول سال می توان از امکانات آن استفاده نمود. هتل تایتانیک سیتی به شکلی خاص طراحی و ساخته شده است. به طوری که کف تمامی طبقات این هتل از جنس چوب ساخته شده و این طراحی حس اصالت و نزدیکی با طبیعت را برای مسافران به ارمغان می آورد.

طبق نظر سنجی که از مسافران این هتل انجام شده است، رستوران این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای صرف صبحانه در منطقه تکسیم است. صبحانه های این هتل شامل انواع سالاد، ظرف میوه، ژامبون، پنیر محلی و تخم مرغ است. این هتل به طور کلی دارای ۱۱ طبقه است که مجموعا ۲۰۲ اتاق متنوع را در خود جای داده اند. همچنین مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می توانند از امکاناتی نظیر کامپیوتر، پرینت و اینترنت رایگان استفاده نمایند. خیابان های اطراف این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال بوده و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به تردد و تفریح در این محدوده بپردازید. از لحاظ قیمتی نیز این هتل در دسته هتل های اکونومی جای می گیرد. همچنین با توجه به مزیت هایی که دارد، در لیست بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم قرار می گیرد.

هتل سنترال پالاس استانبول

هتل سنترال پالاس استانبول نیز یکی دیگر از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم است که فاصله ای بسیار اندک با میدان تکسیم دارد. همچنین فاصله این مجموعه تفریحی و اقامتی تا ایستگاه مترو کمتر از ۳۰۰ متر است. این موضوع موجب کاهش هزینه های رفت و آمد شما خواهد شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این هتل، اتاق های لوکس و زیبای آن است که زیبایی خیره کننده ای دارند. فضای داخلی این هتل با استفاده از معماری عثمانی دیزاین شده و به همین دلیل فضایی خاص و با شکوه را داخل هتل شاهد هستیم. فاصله این مجموعه تا مرکز خرید نیشان تاشی کمتر از ۲ کیلومتر خواهد بود. یکی از نکات جالب توجه درباره این هتل این است که منوی رستوران آن بر پایه رژیم غذایی سلامت تدوین شده است. پس اگر به دنبال مصرف غذاهای سالم هستید، می توانید اقامت در این مجموعه را در دستور کار خود قرار دهید.

امکانات و رفاهیات هتل سنترال پالاس مجموعه ای کامل را برای مسافران و گردشگران به ارمغان آورده است. باشگاه ورزشی، رستوران و اینترنت رایگان جزو امکانات این مجموعه هستند. همچنین حمام ترکی، استخر و اسپا گزینه ای مناسب برای ریلکسیشن هستند که در این مجموعه برای مسافران تعبیه شده است.

هتل پلازو دونیزتی استانبول

هتل پلازو دونیزتی استانبول نیز در نزدیکی ناحیه تاریخی تکسیم واقع شده است. این هتل به شکلی خاص طراحی شده و با استفاده از سنگ های مرمر ایتالیایی، زیبایی خاصی را به نمایش می گذارد. به همین جهت می توان این مجموعه اقامتی را به عنوان یکی از بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم در نظر گرفت. این هتل دارای سقفی بسیار بلند و باشکوه است و احساس لوکس بودن و اصالت را به مسافران مقیم در این مجموعه منتقل می کند. همچنین تمامی وسایل موجود در این مجموعه دستساز بوده و از جنس چوب ساخته شده اند. هر کدام از اتاق های این هتل از سرویس بهداشتی و حمام جداگانه و خصوصی برخوردار هستند. همچنین امکاناتی نظیر اینترنت پر سرعت در اختیار تمامی مسافران قرار خواهند گرفت.

رستوران هتل پلازو دونیزتی از منو متنوع و کیفیت غذای عالی برخوردار است. به همین جهت مسافران مقیم در این هتل نگرانی از بابت غذا نخواهند داشت و می توانند از بهترین کیفیت غذایی برخوردار شوند. همچنین این مجموعه از مراکز خرید، مراکز تفریحی و تاریخی استانبول فاصله ای اندک داشته و مسافران می توانند به راحتی به تفریح و تفرج بپردازند.

رزرو بهترین هتل های اطراف میدان تکسیم

همان طور که اشاره شد، میدان تکسیم یکی از میادین تاریخی شهر استانبول است که جاذبه های زیادی در اطراف خود دارد. به همین جهت بسیاری از گردشگران و مسافران ترجیح می دهند تا در این منطقه اقامت داشته باشند. اقامت در حوالی میدان تکسیم موجب سهولت در تردد و دسترسی به مراکز تاریخی، تجاری و تفریحی خواهد شد. همچنین هتل های متنوع در این منطقه پذیرای مسافران هستند و گردشگران می توانند بر اساس معیارهای خود، هتل مورد نظر را انتخاب نموده و برای اقامت در آن اقدام نمایند. اگر قصد رزرو هتل های اطراف تکسیم را دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت بوکینگ دات آی آر در کوتاه ترین زمان ممکن برای این کار اقدام نمایید. این مجموعه امکان رزرو بهترین هتل های استانبول را فراهم نموده است. بنابراین می توانید بدون هیچ گونه نگرانی محل اقامت خود را رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید